چهارشنبه 28 تیر 1391 - 13:43

کارشکنی هدایت خواه، چالش این روزهای زارعی

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز: مصطفی علیزاده: چند ماهی از آزمون بزرگ الهی و انتخاب به حق وشایسته حاج غلام محمد زارعی می گذرد. قطعاً پیش خودمان فکر کرده ایم که دلیل نه گفتن مردم به هدایتخواه چه بود، و چه شد که به یکباره همه چیز تغییر کرد و وضعیت بویراحمد و دنا دچار تحول و دگرگونی شد.

 آیا غیر از این بود که مردم تا الان محروم و رنجدیده بویراحمد و دنا در طول هشت سال بی عدالتی و سراسر تبعیض حکومت هدایتخواه بر این دیار نه رنگی از عدالت دیده بودند و نه بویی از عدالت را استشمام کرده بودند؟

 آیا در طول این هشت سال ،مردم خدمتی از مدیران و مسئولین هدایتخواه در سطح کلان مملکتی و استانی دیده بودند؟

 آیا از نماینده ای که هشت سال تمام  فقط ماکتی از اسلام و قران را با خود به یدک می کشید باید تقدیر و تشکر شود؟

 کدام عقل سالمی می پذیرد که هدایتخواه به این مردم بیچاره خدمت کرد؟

 جناب آقای به اصطلاح دکتر، نمی دانم هیچ پیش خود فکر کرده ای که در قیامت باید چه جوابی به خدای متعال بدهی؟

 آقای هدایتخواه میدانیم که جنابعالی پشت تریبون مجلس زیاد میرفتی و نطق میدادی، اما آیا آن همه نطق و صحبت، دردی از دردهای مردم بویراحمد و دنا دوا کرد؟

 آقای هدایتخواه، آیا 30 دقیقه ای که به جای احمدی نژاد صحبت کردی نتیجه اش به نفع مردم بود؟ اگر به نفع مردم بود پس چرا پیشرفتی در وضعیت مردم ایجاد نشد؟ آن 30 دقیقه مجال خوب و فرصت مغتنمی بود تا جنابعالی در کمتر از یک دقیقه از دردهای بی شمار حوزه انتخابیه ات می گفتی، پس چرا نگفتی؟ چرا هدایتخواهی را که مردم انتخاب کرده بودن و مردم به بهارستان فرستاده بودنش تا از حقشون دفاع کند، به یکباره وکیل الدوله می شود؟

 آقای هدایتخواه عزیز آیا آن روزهایی که جنابعالی در عزل و نصب ها، مدیران دلخواه خود را بر منصب های مدیریتی استان و شهرستان های بویراحمد و دنا میگماشتی کسی مانع شما شد و برای شما کارشکنی کرد که الان که مدتی از بازگشت شما از بهارستان می گذرد با لابیگری خود در استان و حتی تهران مانع از خدمتگزاری نماینده فعلی بویراحمد ودنا میشوی؟

 چرا این روزها لابیگری و کارشکنی هدایتخواه، چالش بزرگ حاج زارع شده است؟

 مگر قرآن کریم بالاترین عبادت ها را خدمت به مردم مسلمان نشمرده است که جنابعالی مانع این عبادت های نماینده فعلی بویر احمد و دنا می شوی؟ آقای هدایتخواه شما خودتان که شاهد آن همه مشکلات مردم استان بوده اید، پس چرا اصرار دارید آن همه مشکلات دوباره تکرار شود؟

 خدا وکیلی دلیل این کارها چیست؟ مگر خدا و روز قیامت را فراموش کرده ای که پیش خودت فکر می کنی می توانی دوباره بر این مردم بیچاره حکومت کنی؟

 برادرانه از شما خواهش می کنم میدان خدمتگزاری به مردم را برای همگان باز بگذارید( چه موافق جریان سیاسی شما و چه مخالف جریان سیاسی شما) و بدانید به طور یقیق اگر مردم خدمتی ندیدند باز هم به کسی دیگر متمایل می شوند، و اگر خدمتی دیدند و راضی بودند که باید شکر خدای متعال را به جای آورند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=7194
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. درجوابSARA گفت:

    وقتی کسی توانایی انجام کاری را نداره قاعدتا”مشکلات وبه گردن دیگری می اندازه می شه لطف کنید وبگید که آقای هدایت خواه کجای این برنامه هاست که مانع انجام کار این آقایان شده

  2. بی طرف گفت:

    با سلام به همه دوستانی که نظر دادند بنده طرفدار آقای زارع میباشم ولی میخواهم یک مطلبی را گوشزد نمایم آقایان ما در قوت روزانه خود مانده ایم شما سنگ کی را به سینه می زنید هدایت خواه 8سال بود وجواب مردم را شنید زارع اگه مثل آقا دکتره باشه همان جواب رادریافت خواهد کرد دکتره امتحانشو پس داد نمره زیر 10 گرفت حالا حاج زارع ببینیم چکار میکنه بعد از 8سال انشاءاله قضاوت کنیم خلاصه همه شعارند وبس ولی طالبان هم ریش دارند وهم شعار میدند ما که قبولشان نداریم

دیدگاه شما