شنبه 13 مهر 1392 - 7:43

حادثه‌ای دیگر در قتلگاه دشت‌روم؛ «ککا یو جادیه یا کشتارگاه» + تصاویر

«ککا یو جادیه یا کشتارگاه» حرف دل پیرمرد بویراحمدی بود که در لحظه رخ دادن حادثه‌ای دیگر در قتلگاه دشت‌روم توسط خبرنگار ما ثبت شد.

خبرگزاری فارس: حادثه‌ای دیگر در قتلگاه دشت‌روم؛ «ککا یو جادیه یا کشتارگاه» + تصاویر
گزارش تصويري مرتبط
——————————-

به گزارش بویرنیوز به نقل از  خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر روز گذشته حادثه‌ای دیگر در محور یاسوج به بابامیدان در محدوده حسین‌آباد دشت‌روم رخ داد.

در این حادثه دلخراش رانندگی تعداد 8 نفر از اهالی یاسوج در خودروی سواری پراید مجروح شدند که به گفته برخی منابع حال یکی از آنها وخیم است که البته در آخرین دقایق نگارش این گزارش از زبان سیاهپور رئیس پلیس‌راه استان شنیدیم که خانم سرنشین جلو در بیمارستان فوت کرده است.

سانحه تصادف در محور بابامیدان درست ساعت 5 عصر روز جمعه در ورودی حسین‌آباد دشت‌روم رخ داد که ‌شباهت زیادی با حادثه تابستان امسال داشت که در آن تعداد 5 سرنشین خودروی پراید با واژگونی در پل بدون حفاظ و گاردریل و شانه غیر استاندارد جاده در دم کشته شدند.

در این میان پل بدون حفاظ و شاید بی‌احتیاطی راننده گویای دلایل اصلی این سانحه دلخراش است که خبرنگار فارس به علت عمق حادثه نتوانست آن‌گونه که باید و شاید آن را به تصویر بکشد.

در چند ماهه اخیر رسانه‌ها رسالت خود را در خصوص این محور به خوبی انجام دادند که مسئولان از پیمانکار تا راه و شهرسازی مجبور شدند نسبت به نصب علائم هشدار دهنده اقدام کنند اما این محور تا امن شدن راه دور و درازی را در پیش دارد.

آن‌چه که در این میان بسیار به چشم می‌آمد حضور مردم در نخستین لحظه حادثه و خارج کردن مصدومین از خودروی واژگون شده به درون پل بود.

پلیس هم در دقایق اولیه در صحنه حاضر بود و وظایف خود را به خوبی انجام داد هر چند که برخورد مناسبی با خبرنگاران صورت نگرفت و اجازه تصویربرداری آزاد از تنها خبرنگار حاضر در صحنه سلب شد.

اما در این میان دیر رسیدن اورژانس که با تأخیری نیم ساعته در صحنه حاضر شد تعجب‌برانگیز بود چرا که به قول مردم و ساکنین محل، فاصله اورژانس جاده‌ای از محل حادثه تنها 15 کیلومتر بود.

در این بین قضاوت پیرمرد با تجربه دشت‌رومی بسیار معنادار بود آن‌جا که به زبان محلی می‌گفت «ککا یو جادیه یا کشتارگاه».

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=71727
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هادی گفت:

    بی فکری مدیر کل راه و شهرسازی که جان هموطنانمان برای او بی ارزش است

    • k گفت:

      امیدوارم بچه های بویر در تماسی با برنامه شوک این حوادث و تخلفات اداره ی راه رو برملا کنه مگه خون مردم یزد و تهران رنگین تر بود

  2. بویر گفت:

    عوامل متعددی در تصادفات دخیل است تنها مدیر کل مقصر نیست،رعایت نکردن مقررات وسرعت زیاد …

  3. عش گفت:

    ای کسی که با اسم بویر گفته ای سرعت زیاد مقصر مدیرکل نیست کی در حق من و تو ظللم کرده که اینطور می نویسی برو و ببین جاده را آن پیرمرد دشترومی که سواد نداشت بهتر گفته

  4. ناشناس گفت:

    خبرنگار اجازه هرگونه تصویر برداری را ندارد یا دقیق تر بگم اجازه نشر هر گونه عکسی را ندارد. شما به اینترنت مراجعه کنید ببینید از طوفان های آمریکا چه نوع عکس هایی می بینید بعد یک سرچی در مورد زلزله های ایران انجام بدید. متوجه موضوع می شیدو. در این که رسالت خبری کار مقدسی است شکی نیست اما جامعه هم محدودیت های خاص خود و هنجارهایی دارد که همه ما من جمله خبرنگاران و عکاسان شریف ملزم به رعایت آن هستند. آیا اگر خدایی ناکرده خود شما به طرز فجیعی دچار حادثه ای بشوید راضی هستید از شما عکس برداری شود؟

  5. ع گفت:

    یه کم تاسف بخور بیدارپور……

  6. رضا گفت:

    من متاسفم نیستم از اینکه مسئولین بی فکرند(بیشتر به بقاء خود فکر میکنند) و خدمتی صادقانه برای این مردم انجام نمیدهند (چون برای ما عادت شده است)، ناراحت و متاسفم …………

  7. ناشناس گفت:

    درست رانندگی کنن این اتفاقا نمیوفته متاسفانه تو استان فقر فرهنگی بی داد می کنه

  8. lمهدی گفت:

    جاده های اصلی به کشتارگاه تبدیل شده اونوقت تمامی اعتبارات باید بره برای جاده های روستایی وهمان روستاییان ییچاره باید از جاده های اصلی تردد کنند و ییگناه کشته شوند.

  9. ناشناس گفت:

    البته باید به ریس شهرستان بویراحمد احسن گفت بیدار پور راهدار نی واز راهداری بیگانه است از اقای … که خوب بلده فقط…. بکنه در این شش سال چه اقدامی کرده “والان فقط دنبال رایزنی برای ماندن در این پست هست با اون مدرکه دیپلمش بپرسن شما نسبت به حوضه ات چرا بی تفاوتی

  10. احمد گفت:

    جاده یاسوج به اصفهان پر ترافیک ترین وخطرناک ترین محور استان است که متاسفانه عملا تعطیل است وهر هفته تصادفات وحشتناکی در این جاده رخ میدهد.

  11. قلي گفت:

    متاسفانه وقتي كسي  در برابر مردم و قانون  پاسخ گو نباشد وضع از اين بهتر نميشود!!!!! 
    هر ساله مديراني ميايند و در موقع رفتن امارهاي خلاف واقع دادن نتجه اش اينه كه مركزاستان (پايتخت مرگ)٢٠كيلومتر بزرگ راه نداره!!! اقاي مديركل  راه چند نفربايد در قتلگاه كشته بشن تا شما از خواب ناز بيدار بشن؟؟؟؟؟؟

  12. حسین گفت:

    احتمالا باز هم راننده جلیلی بوده

  13. n گفت:

    وبیعرضگی مسولین استانیه پیل دوسل که فقط و فکر جیب خوشونه و فکر ریاست.تمام مدیران بدونند که نزد مردم پشیزی ارزش ندارن و فقط احترام ظاهری دارند

دیدگاه شما