جمعه 12 مهر 1392 - 21:38

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه از سمت خود استعفا داد

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه به خاطر بی‌توجهی مسئولان ارشد ورزش استان به ورزش شهرستان کهگیلویه از سمت خود استعفا داد.

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه از سمت خود استعفا داد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه در پی بی‌توجهی مسئولان ارشد ورزش استان به ورزش شهرستان کهگیلویه رئیس هیئت فوتبال این شهرستان از سمت خود استعفا داد.

سید ابوصالح دانشور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد هیچ توجهی به امکانات ورزشی کهگیلویه ندارد.

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه عدم حمایت مالی از هیئت‌های ورزشی شهرستان و مظلومیت ورزش کهگیلویه را متذکر شد و افزود: اعتبار لازم جهت برگزاری مسابقات رده‌های مختلف به شهرستان داده نمی شود.

دانشور عدم حمایت از پیشکسوتان ورزش کهگیلویه را از دیگر بی‌توجهی‌های مسئولان ورزش استان برشمرد و تصریح کرد: پیشکسوتان ورزش کهگیلویه به باد فراموشی سپرده شده است.

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه بی‌برنامگی هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد را از دیگر دلایل استعفای خود دانست و گفت: به علت مشکلات و موانع موجود در ورزش شهرستان صلاح دیدم از این سمت کنار بکشم.

دانشور با اذعان به اینکه توانایی مالی در تزریق اعتبار به ورزش شهرستان را ندارم خاطرنشان کرد: با حقوق بازنشستگی و درآمد ناچیزی که دارم نمی‌توانم کمکی به کمبود اعتبارات ورزش کهگیلویه داشته باشم.

دانشور که در سال 91 رئیس هیئت فوتبال نمونه استان شده بود ادامه داد: مصلحت را در این دیدم که در شرایط کنونی از فوتبال کنار بکشم، شاید فردی پیدا شود که بتواند در این شرایط مشکلات فوتبال شهرستان را حل نماید.

وی با اشاره به سخنان مدیر عامل باشگاه سادات دهدشت مبنی بر کارشکنی هیئت فوتبال شهرستان در برگزاری مسابقات لیگ دسته سه کشور ابراز داشت: بنده چهار روز قبل از برگزاری مسابقه بین تیم‌های فوتبال سادات دهدشت و امیرکبیر شازند اراک استعفا داده بودم و این حرف‌ها منطقی نیست.

دانشور با بیان اینکه در زمان برگزاری این مسابقات هیچ گونه مسئولیتی در هیئت فوتبال نداشتم افزود: با توجه به حضور تیم سادات در لیگ کشوری باشگاه میزبان موظف است برنامه ریزی مسابقات کشوری و تدارکات و سایر کارهای لازم را مهیا سازد.

وی در ادامه بیان داشت: اگر استعفا نداده بودم قطعاً نسبت به آنچه از دستم بر می‌آمد کوتاهی نمی‌کردم.

گفتنی ست سید ابوصالح دانشور پیشکسوت ورزش شهرستان در سال‌های 70 تا 73 و 75 تا 77 و از سال85 تا مهر ماه 92 مسئولیت هیئت فوتبال شهرستان کهگیلویه را به عهده داشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=71676
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما