پنجشنبه 11 مهر 1392 - 15:41

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری یاسوج مشخص شد

امروز و در سکوتی رسانه‌ای هادی برگی‌زر سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج شد.

خبرگزاری فارس: هادی برگی‌زر سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج شد

 همان‌گونه که پیش‌بینی می‌شد و با توجه به موضع‌گیری اخیر حیدر شریفی مربی و دستیار جواد زرینچه مبنی بر جدایی از این تیم، ظهر امروز هادی برگی‌زر به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج انتخاب شد.

به گزارش فارس، آیین معارفه هادی برگی‌زر ظهر امروز در حالی برگزار شد که همچون همیشه رسانه‌ها و خبرنگاران به عنوان نامحرم مجموعه روابط عمومی شهرداری و شورای شهر به این نشست دعوت نشده بودند.

خبرنگار فارس که بر اساس شنیده‌های خود و در پایان این نشست به محل معارفه رسیده بود جواب قانع کننده‌ای از سوی مسئولان تیم فوتبال شهرداری یاسوج نشنید.

گفتنی است در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد همواره یکی از نهادها و ارگان‌های خبرساز شهرداری و شورای اسلامی شهر است که ارتباط دو جانبه‌ای با رسانه‌های مجازی به خصوص خبرگزاری‌ها ندارند.

جای سؤال از مسئولان شهرداری و شورای شهر یاسوج است که این‌گونه کج سلیقگی و بی‌برنامگی در خصوص اطلاع‌رسانی آن هم از نهادی عریض و طویل همچون شهرداری به چه دلیل است.

هر چند خبرنگاران در رسانه‌های مکتوب و فضای مجازی با این همه برخورد سرد و غیرحرفه‌ای روزگار سپری می‌کنند اما وقت آن رسیده که جایگاه روابط عمومی یک بار برای همیشه در این استان تعریف شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=71488
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شيران بوير احمد (شهرداري ياسوج) گفت:

    ظاهرا تيم شهرداري محلي امن و راحت براي مربيان منشوري شده است !!!
    اون از فصل قبل که سرمربي و مربي منشوري تيم ، صدر جدول رو فروختند و تيم رو از صعود بازداشتند و اين از سرمربي اين فصل که ممنوع الفعاليت است و احتمالا با تعهد شهردار به کميته اخلاق و ستاد منشور اخلاقي فدراسيون مجوز کار وي را گرفته است !!! خدا بخير کند اين فصل هم تيم روي هواست و به کام دلالان !!!

دیدگاه شما