دوشنبه 26 تیر 1391 - 10:47

مسوولان در مقابل تورم و گرانی ها تحمل كنند تا به زندگی مردم فشار وارد نشود

بویرنیوز: ‘به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ياسوج غلام رضا تاجگردون’   در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان باشت به شرایط اقتصادی كشور و تحریم ها اشاره كرد و افزود: سیاست های امور داخلی بر این است كه مسوولان در مقابل تورم و گرانی ها تحمل كنند تا به زندگی مردم فشار وارد نشود.
وی بیان كرد: با توجه به گرانی برخی اقلام در سیستم عرضه و تقاضا ، نگاه مجلس به مسایل كشور ، نگاهی دردمندانه برای حل مشكلات است كه این را در همراهی با دولت نیز ثابت كرده است.
وی تصریح كرد: امروزه باید بتوان موتور اقتصادی كشور را با قدرت تمام و باصلابت پویا نگه داشت و تحریم های استكبار را به فرصت تبدیل كرد كه این امر با تحقق پیام مقام معظم رهبری امسال عملی خواهد شد.
تاجگردون ابراز داشت: شهرستان تازه تاسیس باشت دارای ظرفیت های فراوان در همه زمینه ها است و باید از این فرصت ها برای اجرا و تعریف پروژه ها بهره برد.
وی تاكید كرد: ضروری است همه مدیران دستگاه های اجرایی با ارایه طرح های مهم و تلاش برای تكمیل پروژه ها، زمینه را برای توسعه بیشتر شهرستان، استان و كشور فراهم كنند.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: مسوولان محلی نیز باید با ارائه خدمات و تعریف طرح های زودبازده برای مردم فرصت شغلی پایدار و با انگیزه داشته باشد .
وی تاكید كرد: در زمان شدت تحریم اقتصادی دشمن بهترین فرصت بكارگیری نیروهای مستعد و توانمند برای تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=7098
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما