دوشنبه 8 مهر 1392 - 12:44

زنی که به دنبال “سرکیسه کردن” ایران است(+عکس)

به گزارش بویرنیوز به نقل از عصر ایران،  دکتر “شری وایز” دندانپزشک 43 ساله کانادایی ساکن ونکوور روز جمعه دادخواست خود برای دریافت میلیون ها دلار غرامت از ایران را به دادگاه عالی ” بریتیش کلمبیا” کانادا تقدیم کرد.

وی به بهانه حمایت ایران از حماس خواهان توقیف اموال و دارایی های ایران در کانادا و دریافت غرامت خود از محل این دارایی ها است . وزارت خارجه کانادا اخیرا لیستی از اموال و دارایی های ایران در کانادا را به دادگاه ارایه کرده است. کانادا از شهریور ماه سال گذشته با خارج کردن دیپلمات هایش از تهران روابط سیاسی و اقتصادی خود با ایران را قطع کرده است.

خانم وایز در سال 1997 و هنگامی که در اورشلیم و در یک مرکز دندانپزشکی مخصوص کودکان محروم مشغول به کار بود، در یک انفجار زخمی شد. گروه حماس مسئول این انفجار شناخته شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=70925
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مرد لر گفت:

    به خانم وایز بگین نگران نباشه میرم ازش خواستگاری می کنم تا دیگه از ما غرامت طلب نکنه

  2. در جواب مرد لر گفت:

    موچ خانم وایز / خانم وایز مال ککاته

    • خوش بحال و که ایطره ای روزل پراید بگیره گفت:

      ولش کنید یکبار وش خواستگاری کردم وم گفت باید برام پراید بگیری هر کاری کردم بانک هفت میلیون بیشتر بهم وام نداد من هم نتونستم دیگه بگیرمش فقط می خوام بهت بگم اگه ککات می خواد بگیرش بهش بگو حداقل یک پراید بگیره بعد بره خواستگاریش ضمنا دارایی های ما مگه ماشین پراید و پیکان بیشتر هست که می خواد تو قیفش بکنه که این دو محصول هم در افغانستان و سوریه و عراق زیاد هست داخل کانادا که اواره مان کردند

  3. وایزی خواه ! گفت:

    وایزی وایزی وایزی
    / بیو بریم وبازی ! // وایزی وایزی جونم / بیو کردی داغونم
    !

  4. مرد لر گفت:

    وش بگین اگه خوشش و مو نیا یه کا خومباز داریم هم وه درمونشه تا بریم خواستگاریش

دیدگاه شما