دوشنبه 8 مهر 1392 - 12:19

نخستین برد تیم امید شهرداری یاسوج

مربی تیم امید شهرداری یاسوج از نخستین برد تیم امید شهرداری یاسوج در لیگ دسته یک کشور به میزبانی این تیم خبر داد.

خبرگزاری فارس: نخستین برد تیم امید شهرداری یاسوج در لیگ دسته یک کشور

جواد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: این بازی اولین بازی ما در لیگ دسته اول کشور بود که تیم امید شهرداری یاسوج در مقابل هلال‌احمر خوزستان توانست با نتیجه دو بر صفر پیروز شود.

رضایی با بیان این‌که تیم امید شهرداری می‌توانست نتیجه‌ی بهتری بگیرد، گفت: دو بازیکن ما رضا محمودی و پوریا افشاری که برای بازی امروز در اختیار کادر بزرگسال قرار گرفتند و نتوانستند تیم ما را در این بازی همراهی کنند.

مربی تیم امید شهرداری یاسوج تصریح کرد: با توجه به جوان بودن تیم امید شهرداری یاسوج، ولی در این بازی بیش از این انتظار داشتیم.

رضایی با اشاره به تیم مقابل گفت: با توجه به دوندگی و جاگیری خوب بازیکنان تیم امید شهرداری یاسوج موقعیت چندانی در اختیار تیم مقابل قرار ندادند.

وی از بازی شنبه در مقابل تیم توحید بوشهر به میزبانی این تیم خبر داد.

مربی تیم امید شهرداری یاسوج با بیان این‌که همه بازیکنان تیم امید بومی هستند گفت: امید است با سرمایه‌گذاری مناسب بتوان آینده‌ای روشن برای تیم امید شهرداری یاسوج و بازیکنان بومی داشته باشیم.

رضایی از خدمات نگین‌تاجی شهردار قدیم و مجموعه جدید شهرداری و اعضای شورای شهر که با همکاری و همراهی با تیم امید شهرداری یاسوج این تیم توانست به لیگ دسته اول کشور راه پیدا کند، تشکر و قدردانی کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=70919
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند گفت:

    واقعا برای شهرداری یاسوج متاسفم که بدون گزینش برای تیم های پایه اش این چنین مربیانی را می اورد امیدوارم بویر نیوز مثل سایت های دیگر ترسو نباشد واین مطالب را چاپ نماید تا باعث اگاهی مسئولان شهرداری یاسوج بشود

دیدگاه شما