دوشنبه 26 تیر 1391 - 10:30
نماینده بویراحمد و دنا:

تمجید های ویژه غلام محمد زارعی از استاندار

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز: تلاش‌ استاندار برای توسعه فضای گردشگری یاسوج صادقانه است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس از خدمات استاندار کهگیلویه و بویراحمد در راستای توسعه عمران شهری یاسوج قدردانی کرد و گفت: تلاش‌ استاندار برای توسعه فضای گردشگری یاسوج صادقانه است.

غلام‌محمد زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تقدیر از استاندار کهگیلویه و بویراحمد به خاطر آن چه که وی تاکنون در توسعه عمران شهری در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد انجام داده است، اظهار کرد: باید از سوی خود و مردم این استان از اقدامات ارزنده استاندار در این راستا تقدیر و تشکر کنم.

وی از بازدید روز گذشته خود به همراه استاندار از طرح‌های عمران شهری در مرکز این استان خبر داد و گفت: با حمایت آقای استاندار کارهای بزرگی در شهر یاسوج انجام شده که از جمله آن‌ها می‌توان به تعریض خیابان جمهوری این شهر اشاره کرد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: از دیگر کارهای ماندگاری که در پرونده مهندس نیکزاد ثبت خواهد شد توسعه فضای سبز در این شهر است که اکنون با در دست داشتن چند پارک از جمله پارک کوی شهرداری به سرانه فضای سبز در این شهر افزوده می‌شود.

زارعی ادامه داد: احداث و ادامه خیابان میرزای شیرازی و اتصال آن به کمربندی شهر یاسوج از دیگر اقدامات ارزنده در زمینه توسعه عمرانی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی احداث مرکز نمایشگاهی را نیز از دیگر اقدامات ارزنده استاندار عنوان کرد و گفت: یاسوج به عنوان یک شهر خوش آب و هوا می‌تواند مرکزی برای برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در جنوب و جنوب‌غربی کشور باشد.

زارعی افزود: اما اوج هنر استاندار محترم و همکاران ایشان به طرح جامع آبشار یاسوج برمی‌گردد که در آینده نزدیک با اتمام فاز نخست آن گام بلندی برای توسعه فضاهای گردشگری و توریستی این شهر برداشته می‌شود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا با ذکر این سخن که روند تکمیل زیرساخت‌های گردشگری یاسوج با سرعت زیادی اکنون مورد توجه مسئولان ارشد استانی است، گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد هدف‌گذاری خوبی در این زمینه داشته و به خوبی می‌داند که مهم‌ترین صنعت برای توسعه این شهر گردشگری و توریسم است.

زارعی افزود: باید همه با هم و با حمایت از کارهای بزرگی که اکنون در زمینه توسعه شهری توسط مسئولان ارشد استان کلید زده شده این حرکت پرشتاب را حمایت کنیم و مطمئن باشیم که این استان و شهر یاسوج در آینده نزدیک مقصد گردشگری بسیاری از هموطنان در جنوب کشور خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=7090
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. boloko گفت:

    جاده بلکو تا کی باید اینطوری باشه حاجی

دیدگاه شما