یکشنبه 7 مهر 1392 - 13:13

تانک ها به جنگ ماهواره های شیرازی رفتند/تصاویر

 مراسم نابودسازی 800  دستگاه تجهیزات ماهواره ای عصر دیروز شنبه، در شیراز  برگزار شد. در این مراسم که در خیابان هم جوار حرم حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) با حضور جمعی از مسئولین استان و شهر شیراز برگزار شد، 800 دستگاه تجهیزات ماهواره ای جمع آوری شده از شهر شیراز، با تانک و غلطک  نابود شد. سپاه فجر استان فارس این مراسم را در راستای اقدامات خود برای تحویل داوطلبانه تجهیات ماهواره ای توسط مردم شیراز برگزار کرد.

گزیده عکس های این مراسم را ببینید:

منبع: مهر

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=70772
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهرداد گفت:

    درود بر سپاه،از ارتباط با امریکا هم ممانعت کن

    • سید گفت:

      این اقا یا خانم که خودشو مهرداد معرفی کرده نمیدونم متولد چه سالیه ولی افکارش عجیب بنظر میرسه اخه هر وسیله ای میشه استفاده درست یا غلط داشته باشه مگه ماهواره برنامه علمی فرهنگی ورزشی اسلامی مستند و دیگر برنامه های مفید نداره؟ افراطی بودن تو هیچ کاری صحیح نیست در ضمن ما یک دشمن داریم اونم رژیم اشغالگر قدس هستش فک نکنم حضرتعالی تصمیم بگیری که ارتباط با امریکارو قطع کن چون کار اقای روحانی مطمعن باش با اجازه رهبر عزیز بود اونکه سر خود نمیاد تصمیم بگیره.
      در اخر میگم که کاش یه نظرسنجی کنن ببینن چند درصد مردم حاضر به ارتباط صحیح و دوجانبه با امریکان اونوقت دیگه خبری از این حرفا نیس
      انشاله خدا عاقبت همه مردم دنیا بویژه مردم ایران را ختم بخیر کنه
      ببخشید اگه جسارتی شد

      • مهرداد گفت:

        اقا سید،ماهواره داری؟چند درصد استفاده صحیح می کنی؟حتما برنامه  علمی فرهنگی و ورزشی رو از بی بی سی می بینی!
        ماهواره وسیله ای اسكت که کیان خانواده را مخدوش می کنه.بد حجابی،فرهنگ غرب و حتی الفاظ کثیف دهن بعضی از افراد همه محصول ماه‍واره اند.البته شاید شما استفاده صحیح می کنی،ولی خوب می دانی ماهواره برای اغلب افراد چجور وسیله ایه!
        نظر سنجی نمی تونه صدق و سلامت رابطه ی با امریکا را مشخص می کنه،البته این نظرتون هم به دلیل اقتباس فرهنگ از غرب از طریق انتن های ماهواره ای که میگه مشروعیت به نظر مردم ختم میشه!

        • ناشناس گفت:

          من فکر میکنم مهرداد در این دنیا زندگی نمی کنه چرا، چون که حدیث داریم هر کس که چه یک تار مو پیدا باشد چه کل موهای فرقی نداره پس آیا در ایران این طور نیست؟ خانمها آلان در ایران حداقل یک سوم موهاشون پیداست پس فرقی با ماهواره و غرب نداره . در ضمن از کجا میدونی الفاظ زشت محصول ماهواره است؟ اگه شنیدی که نیمشه به شنیده اکتفا کرد . اگر خودت دیدی پس یعنی خودت ماهواره داری، خوب حالا سعی بکن اول خودت استفاده نکنی .

          اما حالا یک سوال شما فرمودید ماهواره برای اغلب افراد چجوریه وسیله ایه؟ پس اگه داری خودت چطور استفاده میکنی ؟ شاید بگی ندارم ! اما از کجا میدونی ماهواره چه ،که می خوای در موردش اظهار نظر بکنی ؟ ویک مثال همیشگی دیدن کی ببد مانند شنیدن ؟ یا استفاده میکنی یا اینکه ببخشید شما هم افراطی هستید فقط شنیدید! اگه نظر سنجی اعتباری ندارد آیا خود ما نیستیم که هر نظر سنجی در آمریکا یا کشور های اروپایی به نفع ما هست بر اون تکیه می زنیم ؟ آیا نظر سنجی، نظر مردم ورای همین ملت نیست ؟ پس چرا ماهواره را محکوم میکنی ؟ اگه ماهواره فرضآدروغ بگه پس چرا اکثریت باید گول بخورند ؟ اما فرست اندک و حرفها زیاد ……؟ پس ما باید یادمان باشه هر وقت خواستیم نظر سنجی بکنیم باید بریم سراغ چه کسی ؟ اگه میشه لطفآ چند تا افراطی رو بگو تا ما هم بریم فقط نظر اونها را جویا بشیم چون به قولی بقیه اوباشند فقط امثال شما افراطیون آدم هستید!!!!!!!!!!

        • حسن گفت:

          بابا اینها فقط می خوانند مردم کور وکر باشند

        • مهرداد گفت:

          من بنا بر اموری که در دستور کار دارم باید بعضی اخبار بیگانه رو رسد کنم

  2. جليل گفت:

    نبايد اين كارها راانجام دادزيرا نتيجه عكس دارد .ماهواره يك رسانه جمعي مفيد است .

  3. سید گفت:

    مهرداد به خدا من بهترین جای شهر خونه دارم ولی به امام حسین تلویزیون هم ندارم چه برسه به ماهواره .اخبارو فقط از اینترنت میگیرم .کلن مخالف خشونتت و افراط و تفریط تو هر کاریم . حرف من همینه میانه روی تو هر کاری

  4. محمد گفت:

    بسم رب الشهداءوالصدقین
    بیانیه جوانان عاشورایی شیراز
    درحمایت ازعملکردمناسب سپاه فارس درامحاءاخیر ماهواره

    امروز پدیده شوم ماهواره به عنوان یک آسیب اجتماعی بنیان خانواده های ایرانی اسلامی را هدف قرارداده است تدبیر مسئولان و دست اندرکاران فرهنگی کشور چه بوده است ؟

    وضعیت بی حجابی و ارتباطات نامشروع دختران و پسران و عادی شدن آن بیانگر تاثیرگذاری شبکه های بیگانه در ترویج فرهنگ غربی است و ماهواره آرام آرام و با یک چهره بسیار زیبا از خود به عنوان یک ابزار جنگ نرم اهداف شوم مستکبرین جهان را دنبال می کند.

    جمع آوری تعداد 800 دیش ودستگاه ماهواره واهداء متقابل دستگا ه دیجیتال با حضورداوطلبانه و با رضایت کامل مردم در جهت تحقق مقابله با جنگ نرم و هجوم خاموش دشمن توسط فرزندان بسیجی و مذهبی حضرت روح ا…(ره) نقطه امیدی در ایران اسلامی است که باز هم کسی هست  که دلش برای اسلام و انقلاب و ایران و فرزندان این آب و خاک بسوزد و حرف ولی امرمان  ،رهبرمان را به جان بخرد.

    امحاءماهواره های جمع آوری شده به شیوه مذکوریعنی استفاده از غلتک و نفربر با توجه به جدید بودن طرح بسیار جاالب و تاثیر گذار و مورد استقبال اکثریت مردم بوده است و این خود اقدامی سمبلیک  جهت آمیخته کردن جنگ سخت و جنگ نرم دشمن است وآمادگی کامل کشور و مردم و جوانان ما را در همه زمینه ها در جهت پاسخگویی به هرگونه تعرض دشمن به نمایش میگذارد

    چندین نکته قابل تامل هم وجود دارد که حتما باید گفت  زیرا در دلمان می ماند و خالی از لطف هم نیست که تلنگری باشد به کسانی یا افرادی که خودی هستند و ناخواسته در جبهه دشمن قدم برمیدارند:

    1-دشمن هرکجا احساس کند که از ما ضربه یا سیلی خورده است احساس درد خود را کودکانه با گریه و سرو صداو جنجال آفرینی بروز می دهد و این کارغریبی نیست  سال ها ست که تجربه کردیم اما بازهم امان از خودی ها…..
    پس این تحرکات و موضع گیری های اخیرش در فضای مجازی و رسانه های جیره خوارش در سراسر دنیا دور از انتظار نیست

    2-دشمن هرجا سروصدا کرد پس ما کارمان را درست انجام داده و درراه صحیح قدم برداشته ایم

    3-خودی ها و متصدیان امورات فرهنگی مواظب باشند در جبهه دشمن قدم برندارند.همانطور که همه می دانیم و به عموم مردم همیشه گوشزد می شود دشمن و رسانه های خارجی دنبال دروغ پردازی و حاشیه سازی هستند لذا جنجال آفرینی شیاطین و مستکبرین و بزرگ نمایی آنان نباید باعث تاثیرگذاری برشما وخرده گرفتن به جوانانی شود که  با اهداف خیر ودرراستای گرامیداشت یادوخاطره شهداءدر هفته دفاع مقدس قدم موثری برداشته اندشود.

    4-دشمن و برخی افراد مغرض بدانند که بین تانک و نفربر فاصله هاست اول تحقیق کنند بعد مطلب بزنند!

    5-فعالیت عنوان شده مردمی و داوطلبانه بوده است و مردم خود شان ماهواره هایشان را تحویل داده اند پس لزومی نیست با تانک به در خانه هایشان بروند!که به گفته مسئول طرح حتی جهت تعویض ماهواره به آن ها از طرف مردم کمک مالی هم شده است

    6-یادتان باشد که روزی دشمن با تانک های خود برپیکر شهدای ما می راند ،زنان و فرزندان این آب و خاک را زنده زنده زیر می گرفت و ماامروز سلاح  وادوات جنگی امروزیش یعنی ماهواره  را که غالبا در پناه خانه هایمان مامن داده ایم له کردیم  .

    7-مجموعه خبری 20:30 فقط دنبال پرکردن مطالب خود است یا شور می کند یا شیرین، تحلیل نمی کند اول تحقیق کن ،نفس کار را ارزیابی کن ،تو که حرف دشمن و رسانه های بیگانه را از رسانه ملی خودمان به مردم می زنی! نترسید عقب نمی افتید!گرتوبهترمی زنی بستان بزن!

    8- از رسانه های داخلی و مطبوعات توقع می رود که اینگونه فعالیت های خودجوش و نوین را حمایت کنند نه آب به آسیاب دشمن بریزند  که جای بسی تعجب است شاید برایشان خوشایند و به سودشان نیست  و منافعشان در خطر است!البته از ماست که برماست!

    9-مجموعه سپاه همیشه عزیز است و بداند که مردم این نهاد را به عنوان سکاندار انقلاب و صاینت کننده از خون شهداء و آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی می داند و اینگونه جنجال آفرینی ها و حاشیه سازی ها از عظمت و شان و منزلتش کم نمیکند.

    در آخر ما جوانان عاشورایی شهر شیراز ،سومین حرم اهل بیت (ع) به عنوان یک گروه مردمی مستقل از عملکرد بجا و مناسب مسئولین سپاه فارس ،بقیه ا… شیراز،حرم  وآستان مقدس حضرت سید علاءالدین حسین (ع)تقدیر و تشکر کرده و ادامه طرح مذکور را بدون درنظر گرفتن حاشیه ها و جنجال آفرینی های ایجادشده خواستار است و حمایت همه جانبه خود را اعلام میکنیم .

    ((والسلام))

دیدگاه شما