جمعه 5 مهر 1392 - 15:33

تساوی نفت گچساران در هوای کشنده بوشهر

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: تیم ما ظرف 10 دقیقه 3 مصدوم بر جای گذاشت و به همین خاطر 8 نفره در برابر تیم فوتبال ایران‌جوان بوشهر بازی کردن به منزله برد بود.

خبرگزاری فارس: تساوی نفت گچساران در هوای کشنده بوشهر با تیمی 8 نفره به منزله برد بود
محمدحسین ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: از عملکرد بازیکنان خودم در برابر ایران‌جوان بوشهر راضی هستم.

وی بهترین عملکرد را مربوط به بازیکنان خط حمله تیم خود دانست و گفت: مهاجمان ما بسیار امیدوار کننده در این بازی ظاهر شدند و نوید موفقیت بیشتر در بازی‌ها آینده را دادند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با انتقاد از بازی بسیار خشن بازیکنان تیم ایران‌جوان بوشهر اظهار داشت: به دلیل این خشونت در بازی آینده چهار بازیکن خود را به همراه نخواهیم داشت.

ضیایی افزود: در این بازی در مدت 13 دقیقه سه بازیکن ما عملاً از گردونه خارج شدند و از هافبک وسط خود خواستیم برای این‌که تیم مقابل دست ما را نخواند به راه رفتن در زمین بازی بسنده کند.

وی از شکستگی لگن یکی از بازیکنان خود در این بازی گفت و افزود: بازی با ایران‌جوان در آن گرمای کشنده هزینه‌های زیادی برای تیم ما داشت و مجبوریم در بازی بعدی چند بازیکن خود را نداشته باشیم.

ضیایی با بیان مشکلات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در بازی‌های آینده گفت: مجبور هستیم از سایر نیروهای خود در بازی بعد استفاده کنیم مضاف بر این مشکل محرومیت تماشاگر از بازی خانگی را هم داریم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=70557
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما