چهارشنبه 3 مهر 1392 - 12:12

سالگادو خواهان به خدمت گرفتن مسی ایرانی

ملی‌پوش سابق فوتبال اسپانیا خواهان به خدمت گرفتن پدیده ۹ ساله فوتبال ایران است.

خبرگزاری فارس: سالگادو خواهان به خدمت گرفتن مسی ایرانی

به گزارش  فارس، انتشار تصاویر هنرنمایی امیر حسین حاجی زاده کودک 9 ساله اردبیلی در مسابقات فوتبال بازتاب زیادی در کشور و در سطح جهان داشته و روز گذشته هم سایت اسپانیایی AS با انتشار فیلمی از بازی این کودک ایرانی، عنوان کرد که این کودک در آینده یکی از ستارگان فوتبال خواهد شد.

وحید جعفری مدیر بخش خاورمیانه آل اشپورت در گفت و گو با فارس اظهار داشت: با توجه به تعاملاتی که شرکت ما در امارات با باشگاه رئال مادرید دارد، وقتی هنرنمایی این نوجوان 9 ساله را دیدم، کلیپ بازی های او را به اسپانیا فرستادم. از آنجایی که میشل سالگادو بازیکن سابق رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اسپانیا هر چند وقت به دوبی تردد دارد و این فیلم را دیده بود، قرار گذاشته ایم تا با او در دوبی در رابطه با انتقال این بازیکن به اسپانیا بحث هایی را مطرح کنیم.

وی افزود: البته من اصلاً به دنبال دلال بازی و این گونه مسائل نیستم و به خاطر کمک و ابنکه به عنوان یک هموطن بتوانم کاری انجام دهم به دنبال این انتقال هستم. البته ارتباطاتی هم با میشل سالگادو دارم که می تواند در انتقال این فوتبالیست کشورمان تاثیرگذار باشد.

مدیر بخش خاورمیانه آل اشپورت درباره تامین البسه تیم های ملی فوتبال ایران نیز گفت: قرارداد ما فعلاً فقط تیم ملی بزرگسالان است. در خواست ما این بود که به تمام رده های تیم ملی البسه بدهیم و در هیچ کجای دنیا تیم ملی بزرگسالان از سایر رده های تیم ها جدا نیست و ما حاضر شدیم علاوه بر اینکه برای تیم بزرگسالان پوشاک رایگان بدهیم برای سایر رده ها هم تا 70 و 80  درصد تخفیف بدهیم که متاسفانه مقامات فدراسیون با این موضوع موافقت نکردند.

وی گفت: البته مقامات فدراسیون هر چند وقت سراغ ما می آیند و ما هم بدون دریافت مبلغی، فقط کرایه حمل بار را دریافت می کنیم. برای تیم نوجوانان هم که مهدی مهدوی کیا را به همراه دارد فقط 7 و 8 میلیون تومان دریافت کردیم در حالی که بیش از 30 میلیون هزینه کرده بودیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=70237
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما