جمعه 23 تیر 1391 - 18:04

مخالفت با ولایت فقیه غلطیدن به دامان دیکتاتوری است

بویرنیوز: ، حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی در خطبه اول نماز جمعه پس از توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: از خدا تبعیت کنید و فقط از خدا بترسید چون که این خداست که گناهان همه را می‌بخشد و می‌آمرزد.

وی با بیان این‌که گمان بد و سوء‌ظن عبادت‌های ما را فاسد می‌کنند، گفت: نزدیک به گمان بد نشویم که عبادت‌های ما را فاسد می‌کند.

تقوی با اشاره به این‌که یکی از چیزهای که عبادت انسان را فاسد می‌کند این است که انسان تعهد به خدا داشته باشد ولی عمل نکند، تصریح کرد: خلف وعده یکی از گناهان بزرگ نزد خداوند سبحان است و بخشودنی نیست.

امام جمعه موقت دهدشت سال‌روز گشایش مجلس خبرگان رهبری در سال 62 را تبریک گفت و ابراز داشت: یکی از اصول مهم قانون اساسی، مسئله رهبری و ولایت مطلقه فقیه است.

وی با اشاره به سخن امام که فرمود “ولایت فقیه یک چیزی نیست که مجلس خبرگان اکنون آن را به وجود آورده باشد، بلکه ولایت فقیه هدیه خدای متعال برای انسان‌ها است، افزود: حرف ولی فقیه حرف رسول خدا بوده و مخالفت با او دیکتاتوری است و آن‌هایی که ولایت فقیه را قبول ندارند حکومتشان دیکتاتوری است.

تقوی با تاکید بر این‌که کسی که قانون را قبول ندارد، احکام الهی را قبول ندارد، بیان کرد: بر همه ما فرض است  قوانینی را که مجالس و یا شورای نگهبان وضع و تأیید می‌کنند جامه عمل بپوشانیم.

امام جمعه موقت دهدشت با اشاره به هفته غبارروبی مساجد گفت: به ماه مبارک رمضان نزدیک می‌شویم که باید خانه خدا را پاک کنیم چرا که مساجد جایگاه سجده انسان‌ها هستند که انسان در آن تقرب به خدای متعال پیدا می‌کند.

وی به روایتی که در این باب آمده است اشاره کرد و گفت: اگر انسان به اندازه سرمه چشمی از مسجد گرد و خاک بیرون بریزد گناهانش بخشیده می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=6944
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما