جمعه 23 تیر 1391 - 13:11

بهرامی و بهرامی ها باید بمیرند تا . . .

سایت خبر تحلیلی بویرنیوز / م.افشار :

درکشوری چون ایران با تمدن دیرپای خرد ورزی ومهر،تاریخ،بیش از آنچه در ذهن آید ابرمرد وخردمند در این سرزمین دیده است اما آنچه بیش از کمیت وتعدد این مردان به چشم آید “تنهایی”آنان است.”تنهایی”،کیفیتی است رنجباروفلسفه ایست خاص زندگی نخبگان ایران زمین.

به جد میتوان گفت:در تاریخ علم هیچ مردمی به اندازه ایرانیان از مقوله “تنهایی”رنج نمی برند.اینگونه است که در خطوط آثار مکتوب نویسندگان،شاعران وفلاسفه ایرانی،در کنار تنهایی ذاتی انسان-چون انسان ذاتا تنهاست-درد تنهایی نخبه ایرانی به چشم میخورد،این گونه است که ما را مردمی مرده پرست میدانند،این گونه است که رگ زنی ابر مردانی چون امیر کبیر،کشتن شیرانی چون سهراب ،فراری دادن پاکا نی چون سیاووش در قاموس این ملت هم آسان می نماید وهم زود فراموش می شود.واین گونه است که مدیران لایق ونخبه ای چون مهندس بهرامی بر اساس همان قانون نانوشته – تنهایی-چند سال است که زیر تیغ
تهمت،افتراء وتخریب قرار گرفته است.جالب اینجاست که تاکنون هیچ کس از سایربرادران در حوزه تصمیم گیری یا روشنفکری ویا ….تاکنون حاضر نشده اند خاک خاموشی بر این آتش ویرانگر بریزند وجالب تر اینکه عده ای هم به دفاع از این تخریب می پردازند وبهرامی را از احقاق حق خود باز می دارند.گویا همه باید خاموش باشیم وتکرار تاریخ را به نظاره بنشینیم واین حداقل باقیمانده سرمایه ای را که این سرزمین ناخوش احوال وزخمی از نخبگان در خود دارد مثل گذشته نابود کنیم ویانه!

بهرامی وبهرامی ها باید بمیرند تا به رسم دیرینه “مرده پرستی” بعد از مرگشان ،بزرگشان کنیم وگرامی شان بداریم! که چه مدیر شایسته ای بود این بهرامی بی نظیربود و… از این سوگسرودها !!

اما چرا تا زمانی که هستند آنان را قدر نمی دانیم؟بدون تردید بهرامی خدمت کرد وبرای پیش برد این این رسالت اصل”حاشیه گریزی” را برگزید اما موانع زیادی در پیش روی خود دید و بنا بر قاعده “رقابت سیاسی” موانع بیشتری خواهد دید اما آنچه بیش از پیش به نظر می آید “تنهایی”مهندس بهرامی است.البته عجیب نیست چرا که بارزترین خصیصه شایستگان “تنهایی” است اما تنهایی این مهندس سیاستمدار وسیاست ورز مثل بقیه نخبگان این استان متفاوت تر از تنهایی سایر نخبگان دیگر استان هاست،با این تفاوت که بهرامی هنوز ایستادگی میکند ودر مقابل اقتدارگرایان ایستاده است ومثل بقیه شایستگان این استان ،به جایی غیراز زادبوم خود کوچ نکرده است.

مظلومیت وتنهایی بهرامی به حدی است که تاکنون به غیر از مردم عادی وعوام کسی ازمسئولین آنچنان که باید وشاید از وی حمایت نکردند ودر جریان انتخابات یکه وتنها به دفاع از خود پرداخت.ایشان مغلوب هدایتخواه و زارعی نشد
بلکه در حقیقت مغلوب دوچیز شد1.قدرت2.ثروت، ایشان اسپانسر مالی نداشت،حتی تنهابرادرش که از پیمانکاران بزرگ این دیار بود در طول 4سال مدیریت بهرامی بر شهرداری ،مطلقا بیکار بود.اگرکسی سندی دال بر نقض این گفته دارد رو کند.در حوزه قدرت هم کسی رانداشت.نه در استان ونه در دولت.بنا به گفته خودش – در مصاحبه با یکی از سایت ها- اصولگرایان برایش پرونده سازی کردند اما آقای زارعی فریاد زد.
اصولگرایان او را آوردند این در حالی بود که برگه های پرونده سازی علیه بهرامی با پاراف استاندار اسبق وامضای معاون پشتیبانی ایشان در میان عموم دست به دست می شد وبا این حال تخریب بهرامی هنوز ادامه دارد واو هنوز مقاومت میکند وبه دفاع از خود میپردازد وهنوز تنهاست.

در حالیکه پست های زیادی از سایر استان ها- از جمله شهرداری شیراز- به وی پیشنهاد شد اما ایشان همچنان ماند ودوست دارد در دیار خود به مردم خدمت کند وهمچنان تنهاست.نگهداشتن نخبگان امری ضروری است که نپرداختن به آن به قیمت از دست.
رفتن بخش عظیمی از پتانسیل بالفعل غنی وریشه دار در این استان است.تنهایی مهندس بهرامی شروه ایست از حنجره سوزان تاریخ این سرزمین،خطاب به مردمی که بنا به عادت دیرینه،در خلسه ای ناخواسته وبا نوعی آگاهی بی هدف ودر سکوتی مرگبار ، نا خواسته نخبگان خود را می کشند وآنگاه زار زار برآنان می گریند وبا سپاهی از اندوه او را در شاهنامه ذهن وزبان خود حک میکنند وفریاد میزنند،بی آنکه بدانند بهرامی های دیگر در آینده هم به همین روز گرفتار خواهند شد وچه بیهوده زیستنی است برای نخبگان،مردان عملگرا،مدیران شایسته،روشنفکران وآزادگان در این سرزمین!!

بنابراین باید گفت: خدا هست. تنهایی، ذاتی نخبگان وقهرمانان ایرانی است.ایستادگی، پیروزی است آنچنان که آریوبرزن ایستاد وهنوز پیروز است. بهرامی این مسئله را به خوبی درک کرده است وهمچنان تنها به راه خود ادامه می دهد.
وبهرامی این مسئله را به خوبی درک کرده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=6914
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حمایت کننده گفت:

    خدا دونه که بیشتر مردم قدرته نونن به اومید او روزی که استاندار بشی

  2. Ayda گفت:

    باشه ولی منم بهرامی ام🚶🏽‍♀️

دیدگاه شما