جمعه 23 تیر 1391 - 12:05

دستگيري شرور چينی در یاسوج

 به گزارش  بويرنیوز و به نقل از پايگاه پليس، سرهنگ عبدالعلي عبدي پور گفت: مأموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد طي چند روز گذشته، پس از دريافت چندين گزارش مردمي مبني بر شرارت و درگيري فردي شرور در روستاهاي «چين» و «لوداب» شهرستان بويراحمد، تحقيقات خود را براي شناسايي و دستگيري وي آغاز کردند.

وي افزود: در اين راستا با کنترل هاي نامحسوس و شناسايي محل هاي رفت و آمد، متهم و دو  همدستش طي يك عمليات غافلگيرانه در يکي از قهوه خانه هاي اطراف شهر ياسوج دستگير شد.

سرهنگ عبدي پور اضافه كرد: در بررسي هاي پليس مشخص شد اين فرد که داراي چندين پرونده در پاسگاه ها و کلانتري هاست به اتهام اخلال در نظم عمومي، ايجاد رعب و وحشت، چاقوكشي و عامل چندين فقره نزاع دسته جمعي در شهر ياسوج و روستاهاي «چين» و «لوداب» شهرستان بويراحمد تحت تعقيب پليس و محاکم قضايي بوده است.

رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي کهگيلويه و بويراحمد خاطر نشان کرد: متهم پس از اقرار صريح به بزه هاي انتسابي، به مراجع قضايي تحويل داده شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=6908
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بماند گفت:

    همین چین بیشترین شهید را دارد

  2. علی گفت:

    با این نظرها چین بزرگ نیست ولی اثارهای بزرگی ازگذشته زیر خاک دارد با مردمی غیور که دردفاع ازکشور شهیدانی مثل یزدانپناه داده اند 

  3. ناشناس گفت:

    چین بزرگه و مردان بزرگی چون سردار شهید نوراله بی خشت داره.اما متاسفانه کسایی موجب شدند اسم این روستا لکه دار بشه.از نیرو انتظامی تقاضا داریم این افراد شرور را مجازات کنه.

  4. صندلی نیلپر گفت:

    راز یک زندگی زیبا این است:
    که امروز با خدا گام برداری و برای فردا به او اعتماد داشته باشی.
    ممنون بابت مطالب خوبتون!

دیدگاه شما