سه شنبه 26 شهریور 1392 - 0:29

تصاویر: چهره متفاوت کریس رونالدو

کریستیانو رونالدو با امضای قرارداد جدیدی حضورش در سانتیاگو برنابئو را تا 2018 تمدید کرد.
به گزارش گل برتر gol.ir، در مراسم انعقاد قرارداد جدید رونالدو با شمایل جدیدی حاضر شد و استفاده از یک عینک بزرگ توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.
گمانه زنی های متفاوتی در مورد تیپ جدید رونالدو وجود دارد که ظاهرا تصمیم گرفته با انعقاد قرارداد جدید ظاهر جدیدی را نیز به نمایش بگذارد.
عده ای معتقدند که این کار نشانه ای از تأسیس زودهنگام مرکز کریستیانو رونالدو برای کودکانی است که خوب نمی توانند بخوانند. عده ای نیز معتقدند که او خواسته خود را شبیه یک مدل معروف کند.
ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید در سال 2009 با ثبت رکورد انتقالی 80 میلیون یورویی به رئال مادرید پیوست و در 203 بازی 203 گل را برای این تیم به ثمر رساند.
گفته می شود قرارداد جدید او که در کنار فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید به امضا رسیده است به ارزش 76 میلیون دلار برای 5 سال است که رونالدو را بالاتر از ایبراهیموویچ به بزرگترین دستمزد بگیر دنیای فوتبال تبدیل می کند.
مهاجم 28 ساله باشگاه رئال مادرید فصل گذشته با علنی کردن نارضایتی خود از حضور در این باشگاه زنگ خطر را برای مسئولان این باشگاه به صدا درآورد اما با انعقاد این قرارداد به همه شایعات در مورد بازگشتش به منچستریونایتد خاتمه بخشید.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=69071
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضا گفت:

    خاک تو سر سوسولش کنن

    • -+-+-+- گفت:

      اشتباه میکنی
      نمیدونم کجاش سوسوله
      اگه خودت سوسولی که هچ، سوسولی …
      اگه ریشی هستی بدون که کمک ها خیرخواهانه و حمایت از کودکان بی سرپرست و … و فلسطینی همین کریس رونالدو، به نسبت خودش، از کارهای خوب بیشتر ما ایرانیا ارزشمندتره

دیدگاه شما