چهارشنبه 21 تیر 1391 - 20:27

خدمات کمیته امداد در بحث اشتغال زایی ستودنی است

سايت خبري تحليلي بويرنيوز: فرماندار شهرستان بویراحمد در حاشیه بازدید از منطقه سیلاب وکلوار بخش مارگون گفت:خدمات کمیته امداد در بحث اشتغال زایی ستودنی است.

 فرماندار شهرستان بویراحمد در بازدید از منطقه سیلاب کلوار گفت: بیشتر از 80 درصد از اعتبارات عمرانی سهم روستاهاست اما با همه تلاش های صورت گرفته وضعیت معیشت روستاها به آن نقطه ای که مد نظر است نرسیده و یکی از دلایل زیادی هزینه ها در روستاها پراکندگی روستا ها است.

 محمد الفونه اظهار داشت طبق آمار تعداد 2هزارنفر جمعیت در منطقه سیلاب کلوار است که در روستاهای کم جمعیت قرار دارند که اگر خانوارها در یک منطقه متمرکز شوند خدمات مطلوب تری به آنان ارائه می شود و دولت توجه خاصی به این مهم دارد.

فرماندار بویراحمد یادآور شداعتبارات جاده منطقه سیلاب کلوار تأمین شده و از اداره راه می خواهیم ضمن برطرف کردن مشکل پیمانکار به تعهدات قبلی خود عمل نماید و تا قبل از بارندگی مشکل جاده را حل نمایند.

الفونه در خصوص درمانگاه سیلاب کلوار از دانشگاه علوم پزشکی خواستند پیگیری لازم را جهت اعزام پزشک به منطقه بعمل آورند و همچنین از هلال احمر خواستند از طریق جمعیت هلال احمر یک دستگاه آمبولانس در این منطقه مستقر نماید تا نسبت به انتقال بیماران به مراکز درمانی استان اقدام نمایند.

الفونه گفت: درخصوص پست بانک، پیگیری دکل آنتن تلفن همراه و تجهیز راهدارخانه و مسجد سیلاب اعتبار لازم تخصیص داده می شود تا کمک لازم صورت گیرد و با تلاش ،   همکاری خود مردم ساخته شود.

وی در بحث اشتغال اظهار داشت: خدمات کمیته امداد در بحث اشتغال زایی ستودنی است و مددجویان تحت حمایت با دریافت تسهیلات اشتغال توانمند و از چرخه حمایت این نهادحمایتی خارج شوند .

الفونه افزوددر حال حاضراعتبارات خوبی با بهره کم برای توسعه بخش کشاورزی و مشاغل خانگی به استان اختصاص یافته که لازم است از این فرصت استفاده لازم بعمل آید .

فرماندار شهرستان بویراحمد در پایان گفت  : برای توسعه کشاورزی و شیلات، پرورش مرغ بومی و زنبورداری می توان با دریافت تسهیلات اشتغال واجرای طرحهای  مذکور از این تسهیلات بهره مندو نباید به مستمری کمیته امداد قانع شوند بلکه همواره دنبال تولید وخود اتکایی باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=6882
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما