چهارشنبه 21 تیر 1391 - 19:55

موفقیت‌های هسته‌ای مرهون تفکر بسیجی است

بويرنيوز: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: موفقیت‌های علمی و به خصوص هسته‌ای در کشور برخاسته از تفکر بسیجی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، یونس امیری عصر امروز در مراسم اختتامیه اولین دوره طرح ولایت بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح اظهار کرد: روایتی است زمانی که حضرت مهدی ظهور می‌کند هنگامی است که ظلم و ستم و بداخلاقی جامعه بشری را فرا گرفته است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از امام کاظم (ع) روایتی است هر کس خدا را شناخت و اعتقاد به خدا پیدا کرد باید در انتظار فرج آقا امام زمان (عج) باشد و در آن زمان چه بخواهیم و چه نخواهیم عدالت آن حضرت به همه جا نفوذ خواهد کرد.

وی با توجه به نزدیک بودن سالگرد شهادت شهدای عملیات پژاک یاد و خاطره آن‌ها را گرامی داشت و گفت: در این عملیات هفت شهید را تقدیم انقلاب کردیم و باید یاد و خاطره این عزیزان همواره زنده نگه داشته شود.

این فرمانده ارشد نظامی بیان کرد: در گذشته برای دانش‌آموزان هیچ جایگاهی از لحاظ علم و آگاهی و بصیرت نبود و پیشرفت جامعه فرهنگی جایگاهی نداشت و اگر دانش‌آموزی نخبه بود جلوی پیشرفت او را می‌گرفتند تا آن جا که حتی اگر لازم بود او را از صحنه خارج می‌کردند.

امیری افزود: به برکت جمهوری اسلامی امروز زنان و مردان ما هویت و شخصیت اصلی را یافته‌اند و به برکت این نظام مقام زن از اهمیت خاصی برخوردار است و می‌بینیم هر کس در مسیر ولایت حرکت کند با عزت است و هر کسی که خارج از این مسیر حرکت کند در مسیر ذلت و خواری قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه فتح اظهار کرد: امروز در همه موضوعات علمی رتبه‌های بالایی را داریم و در هر زمینه علمی شاهد پیشرفت خیره کننده از سوی جوانان هستیم.

وی افزود: خیلی از کشورها مدعی پیشرفت علم هستند و سال‌ها برای خودشان جایگاهی ثبت کرده‌اند اما امروز در مقابل جوانان ما عددی نیستند و اساتید برجسته دنیا اعتراف می‌کنند که ایرانی‌ها در علم پیشرفت پر شتابی داشته‌اند.

این فرمانده سپاه عنوان کرد: ایران اسلامی در مسیر پیشرفت و توسعه بوده و این هنر مردان و زنان ما است که هر روز بهتر از دیروز در مسیر حرکتی رو به جلو هستیم و این را افتخاری می‌دانیم که پسران و دختران ما با سرفرازی اعلام می‌کنند ما نیز در طرح صالحین هستیم.

امیری بیان کرد: امام راحل می‌فرماید اگر فرزندی را به خوبی تربیت دینی و اخلاقی کنیم یک جامعه را متحول می‌کند و اکنون در می‌یابیم همه سخنان امام با حساب است و بعضی هم که ذلیل و ناتوان هستند می‌گویند مگر می‌شود یک نفر جامعه‌ای را متحول کند.

وی گفت: امام یک نفر بود در زمانی که جامعه را منجلاب و ظلمات فرا گرفته بود مانند کشتی نجات آمد و جامعه را نجات داد و توانست ایران و امت اسلامی را متحول کند.

امیری تصریح کرد: شما دانش آموزان باید بتوانید در شهرستان خودتان تحول به وجود آورید و فارغ از افراط و تفریط خیر‌الامور را در عمل نشان دهید.

امیری خاطرنشان کرد: شما در حلقه طیبه صالحین ابتدا خودتان را اصلاح کنید تا بتوانید دیگران را اصلاح کنید چرا که بسیجیان باید خودشان اصلاح شوند تا بتوانند جامعه را اصلاح کنند.

وی افزود: بسیجی بودن و ماندن انقلاب درونی است و امروز همه دست‌آوردها و دستیابی به انرژی هسته‌ای از تفکر حاصل شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=6863
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما