چهارشنبه 21 تیر 1391 - 17:11

تفکرات کور منطقه‌ای ورزش کهگیلویه و بویراحمد را فلج می‌کند

بويرنيوز: داور بین‌المللی کشتی گفت: تفکرات کور سردسیری، گرمسیری ورزش کهگیلویه و بویراحمد را فلج می‌کند.

محمدرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: برای ارتقای ورزش و به خصوص ارتقاء سطح کار ورزشکاران در سطوح بالا باید در بدنه وزارت ورزش و جوانان دارای کرسی باشیم.

رئیس کمیته داوران هیئت کشتی این استان تصریح کرد: باید قبول کنیم که داشتن روابط و تعامل در ورزش اجتناب‌ناپذیر است و این مسئله حتی در سطوح بین‌المللی نیز وجود دارد، همچنان که در بسیاری از موارد دیده شده که حق ورزشکاران ما در مسابقات بین‌اللملی و جهانی به دلیل نداشتن روابط قوی ضایع شده است.

داور بین‌المللی کشتی استان در ادامه خاطرنشان کرد: قطعا اگر استان ما کسانی را در سطوح بالای ورزش داشت عبدالحسین جهانبخش کشتی‌گیر نوجوان و پرقدرت ما که مقام‌های بین‌المللی را در کارنامه خود دارد به راحتی از لیست تیم ملی حذف نمی‌شد.

رحیمی یکی از معضلات اصلی ورزش استان را نبود زیرساخت‌های قوی و کمبود اعتبارات در ورزش عنوان کرد و  افزود: این مسئله  باعث دلسردی و  ناامیدی ورزشکاران ما شده است.

این داور بین‌المللی استان که سوت زدن در مسابقات ملی و جهانی زیادی را در کارنامه خود دارد، عنوان داشت: در استان ما حدود 53 داور ملی داریم که در صورت توجه آینده بسیار خوبی در در داوری کشور خواهند داشت.

وی به اهمیت برگزاری کلاس‌های داوری اشاره کرد و افزود: هیئت کشتی استان تاکنون  کلاس‌های متعددی برای ارتقای سطح داوری کشتی در استان برگزار کرده که بسیار مؤثر بوده و با استقبال داوران هم استانی مواجه شده است.

رحیمی ابراز امیدواری کرد که در صورت تخصیص اعتبارات بیشتر سعی خواهیم کرد کلاس‌های داوری با حضور اساتید بنام کشوری و جهانی در استان داشته باشیم.

رحیمی عنوان کرد: آفت اصلی و زنگ خطر ورزش استان حواشی بی‌اساس و  تفکر سردسیری و گرمسیری حاکم بر ورزش است که امیدواریم  هرچه زودتر از ورزش استان رخت بربندد و جای خود را به خردورزی و شایسته سالاری دهد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=6839
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما