چهارشنبه 21 تیر 1391 - 10:51

ترافيك وارد استان كهگيلويه و بويراحمد شد

سايت خبري تحليل بويرنيوز: اين روزها رسانه ها و خبرگزاري ها نمي توانند خبر خوب و خوشحال كننده به مردم استان بدهند و فقط بايد خبر بدهيم كه مرغ گران شد و ماهي بدتر از آن و بيشتر از گراني و كميابي و كارهاي كارشناسي خبر دهيم.

دلمان خوش بود كه اگر هيچ نداريم اقلا شهر بي ترافيكي داريم و عصر كه خواستيم به منزل برگرديم در زمان كوتاهي و با آرامش اين مسير را طي مي كنيم.

اما ترافيك بعد از گرد و غبار دومين هديه ناميمون و ناخوانده به استان است كه در روزهاي اخير اغلب تاكسي داران و مسافران را با مشكل مواجه كرده است.

به طور مثال در شهر ياسوج مركز استان به دليل نبود طرح جامع شهري و رعايت نشدن اصول شهرسازي متاسفانه شاهد هستيم كه شهر كوچك و كم جمعيتي مانند ياسوج در دام ترافيك گرفتار مي شود و هر روزه ايستگاههاي تاكسي در اين شهر به مكان ديگري منتقل مي شود و دريغ از ذره اي تفاوت در كم شدن بار ترافيكي شهر.

الان ايستگاهاي زيرتل و شهرك امام حسين در شهر ياسوج به مكاني منتقل شده اند كه هم براي مردم مشكل ساز شده و هم براي رانندگان تاكسي و نتيجه اين عمل هم جز افزايش بار ترافيكي چيز ديگري نيست.

سردار جنگل شمالي هم كه ايستگاه مهريان، بلهزار و مادوان هست نيز مركز شهر را با قفل ترافيكي در ساعت عصرگاهي مواجه كرده است و ايستگاه شرف آباد نيز اوضاعي بهتر از اينها ندارد.

بازار روز ياسوج كه قطعا بدون مطالعه احداث شده در ايجاد ترافيك نقش بسياري دارد و پيشنهاد مي شود كه اين با‍زار به محل ديگري منتقل شود و بجاي آن ايستگاههاي شهرك امام حسين و زيرتل به آنجا منتقل شوند.

ايجاد زيرگذار در محدوده فلكه شهدا در شهر ياسوج ضروري به نظر مي رسد و با اين اقدامات مي توان از مهار بي رويه ترافيك جلوگيري كرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=6817
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما