سه شنبه 19 شهریور 1392 - 4:53

پخش تصاویر غیر اخلاقی در برنامه 90 ! + عکس

یکی از نکات جالب دربی اخیر تهران، تصاویر پخش شده از نیمکت پرسپولیس بود که مشخص می کرد سعید شیرینی لحظاتی روی نیمکت خوابیده بود.

شیرینی که از گزارش فردوسی پور در جریان دربی و اشاره اش به خوابیدن شیرینی بسیار عصبانی شده است، در تماس با برنامه 90 به شدت از فردوسی پور انتقاد و پخش تصاویر خود را عملی غیر اخلاقی توصیف کرد.

وی که پیش از این اعلام کرده بود مشغول ذکر گفتن بوده این بار گفت که به خاطر فشار بالا تنها لحظه ای چشمانش را بست و هرگز نخوابید.

شیرینی همچنین فردوسی پور را نیز یکی از عوامل مساوی شدن دربی نامید و گفت: 15 سال است که در این برنامه سر مربیان بلا آورده اه ای و اجازه نمی دهدی فرهنگ حمایت از مربی جا بیفتد.

وی تاکید کرد که به خاطر اینکه در آخرین تمرین قبل از دربی به گزارشگران شبکه سه اجازه حضور در تمرین پرسپولیس داده نشد، فقط روی نیمکت این تیم زوم شد و این در حالی است که سال گذشته نیکی کریمی برای تهیه برنامه ای مستند به تمرین پرسپولیس رفت و به او اجازه ندادند و به راحتی هم پذیرفت.

فردوسی پور نیز در پاسخ به اظهارات شیرینی گفت: شما که کمتر از دو سال است به فوتبال آمده ای بهتر است سنگ بقیه را به سینه نزنی. من کارگردان تلویزیونی نبودم اما قطعا اگر ماجدی نیز روی نیمکمت می خوابید، به تصویر کشیده می شد و هرگز کاری غیر اخلاقی نیست.

مجری 90 ادامه داد: وقتی کی روش هم خوابید نشانش دادند و قطعا شما از او بزرگتر نیستید. مردم هم قضاوت می کنند که آن لحظات خواب بودید یا ذکر می گفتید.

نامه

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=68031
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اس اس گفت:

    شب به خیر

دیدگاه شما