دوشنبه 19 تیر 1391 - 17:22
توصيه تاجگردون به مهندس بهرامي

تاجگردون:با سعه صدر بيشتري به انتقادات بنگريد

 سايت خبري تحليلي بويرنيوز:‌نماینده مردم گچساران و باشت از مهندس محمد بهرامی شهردار سابق یاسوج درخواست نمود در تصمیم اخیرش نسبت به شکایت از احسان یوسفی تجدید نظر نماید؛ متن درخواست دکتر غلام رضا تاجگردون از مهندس بهرامی این گونه است؛

با سلام
از جناب بهرامی انتظار دارم با سعه صدر بیشتری به این گونه موضوعات نگاه کرده و به جوانان حتی اگر جسارتی شخصی شده این امکان را بدهند در این شرایط که بدون وابستگی سیاسی نگارش می کنند دغدغه آنان را بیشتر نکنیم.

برخورد با ایشان برخورد شخصی نیست، برخورد با نگاهیست که اینگونه جوانان دارند و باید توجه کرده و اغماض کرد. فراموش نفرمایید این نوع کشاکش هیچ برنده ای در اذهان عموم نخواهد داشت. چون دوستتان دارم و به آقای یوسفی هم ندیده علاقمندم این یادداشت را تقدیم میکنم. جسارت حقیر را طرفین ببخشایند. نگاه به تجربه دیگران به شما دو بزرگوار کمک خواهد کرد بهتر تصمیم بگیرید.

ارادتمند

غلام رضا تاج گردون

قابل ذكر است احسان يوسفي در پي درج مطالبي تحت عنوان ” ادب مرد به ز دولت اوست” در سايت بويرنيوز با شكايت مهندس بهرامي از سايت بويرنيوز و احسان يوسفي مواجه شد.

هفته گذشته مديران بويرنيوز به دادگاه براي اداي توضيحات فراخوانده شدند و اين هفته هم نوبت احسان يوسفي بود تا به دادگاه رفته و مورد بازجويي قرار گيرد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=6706
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما