یکشنبه 10 شهریور 1392 - 12:08

تلاش شدید قالیباف برای ورود به دولت / روزنامه هفت صبح مجرم شناخته شد / رویانیان مبلغ قرارداد خلعتبری را اعلام کرد / احمدی‌نژاد گفت: “نمی‌خواهم فضا را ملتهب کنم”

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

تلاش شدید قالیباف برای ورود به دولت

شنیده های “انتخاب” حاکی از آن است که برنامه ریزی محمدباقر قالیباف برای حضور در جلسه امروز هیات دولت، به نتیجه نرسیده و وی به کابینه دعوت نشده است.

بنا بر این گزارش، بعد از بیان مزایای همسویی شهردار تهران با دولت برای کاهش دغدغه ها و پایان قربانی شدن مردم تهران همانند روال دهه گذشته، طی روزهای اخیر به صورت همزمان اخبار بی اساسی در خبرگزاری ها و رسانه های همسو با محور ادعای حمایت دکتر روحانی، رئیس جمهور و دولت از قالیباف منتشر شد.

اگرچه این شایعات توسط ترکان و صادق، مشاوران روحانی تکذیب شد، اما ظاهرا قالیباف در صدد بوده با حضور در جلسه امروز هیات دولت، این نقطه نقد خود را هم پاسخ داده و خود را گزینه مورد حمایت دولت روحانی جلوه دهد که توانسته بعد از حدود ده سال شهردار تهران را وارد جلسه هیات دولت کند که البته با درخواست وی موافقت نشده و وی به دولت دعوت نشده است.

ظاهرا دلیل مخالفت با ورود قالیباف به هیات ذولت جلوگیری از ایجاد شائبه برای ورود دولت و شخص رئیس جمهور به ماجرای انتخاب شهردار است.

روزنامه هفت صبح مجرم شناخته شد

در جلسه دیروز دادگاه مطبوعات علی مزینانی، مدیرمسئول روزنامه هفت صبح به اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر به دلیل شکایت محمد دهقان عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، مجرم شناخته شد.

بر همین اساس و بنابر آراء هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیر مسئول این روزنامه مستحق تخفیف دانسته نشد.

در ادامه این دادگاه به پرونده سایت بولتن نیوز که اتهام آن نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر و توهین و افترا نسبت به شکایت خصوصی سید مسعود موسوی اردبیلی و محمدرضا یوسفی بود، رسیدگی شد.

رویانیان مبلغ قرارداد خلعتبری را اعلام کرد

رویانیان در مورد قرارداد خلعتبری عنوان کرد: قرارداد محمدرضا خلعتبری 2 ساله است، ما 500 هزار دلار امشب می‌دهیم و 300 دلار دیگر نیز به صورت قسطی به عجمان پرداخت می‌کنیم. قرارداد خلعتبری را رسمی می‌کنم تا دیگر شایعه درست نکنند. 650 میلیون تومان به احترام اتفاقی که نیفتاد به خلعتبری می‌دهیم، با توجه به اینکه 20 درصد مسابقات گذشته و برای خوابیدن صداها این پول را به خلعتبری دادیم البته در نظر گرفتیم اگر او بالای 10 گل بزند پول خوبی که حدود صد میلیون تومان می‌شود را به این بازیکن بدهیم و اگر سهمیه نیز کسب کردیم 50 میلیون تومان دیگر به قراردادش اضافه کنیم که در کل 800 میلیون تومان می‌شود.

احمدی‌نژاد گفت: “نمی‌خواهم فضا را ملتهب کنم”

علیرضا کریمی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور پس از حضور نیافتن احمدی‌نژاد در نشست اتحادیه در جمع دانشجویان و اعضای اتحادیه دانشجویان مستقل گفت: ساعت 16:13 همراهان رئیس جمهور سابق با ما تماس گرفتند و گفتند آقای احمدی‌نژاد می‌گوید: چون فضای دانشگاه تربیت مدرس ملتهب شده است و قصد این را ندارم در فضای فعلی آرامش کشور به‌هم بریزد، از دوستان عذرخواهی کنید.

وی ادامه داد: همراهان رئیس جمهور سابق تأکید کردند احمدی‌نژاد اعلام کرد: به دانشجویان بگویید یک دیدار از من طلبکار شده‌اند و از تک‌تک آنها عذرخواهی می‌کنم.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ادامه داد: دقایقی قبل حتی در حال رایزنی با ثمره هاشمی مشاور ارشد رئیس جمهور سابق بودیم که تلاش‌های ما برای قانع کردن وی و احمدی‌نژاد به‌منظور حضور در دانشگاه نتیجه نداد و پاسخ منفی دادند.

وی همچنین با اشاره به برخی از مباحث پیش‌آمده در رابطه با حضور و یا عدم‌حضور احمدی‌نژاد در دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: دعوای اصلی رئیس دانشگاه با احمدی‌نژاد به 6 ماه قبل برمی‌گردد که رئیس جمهور سابق به‌دلیل پایین آمدن رتبه علمی دانشگاه و تبدیل آن به محیط سیاسی دستور عزل آقای رنجبر را داده بودند و امروز نیز این مشکلات و مباحث دامن نشست سالانه ما را گرفته است.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=66772
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضا گفت:

    احمدی نژاد حالا به فکر ملتهب نکردن فضا افتاده؟ پدر مردم را در آورده از بس التهاب ایجاد کرده حالا منطقی شده؟ پناه برخدا از کم رویی

  2. مهمان گفت:

    رضا ازت ممنونم

دیدگاه شما