یکشنبه 10 شهریور 1392 - 5:59

هلاکت بیش از 20 تن از منافقین

تعدادی از اعضای سازمان منافقین که به بهانه فروش لوازم پادگان اشرف در این پادگان باقی مانده بودند، برای همیشه از پادگان اشرف اخراج شدند.

به گزارش بویر نیوز، منافقین برخی از نیروهای عملیاتی خود را به بهانه فروش لوازم اشرف در این پادگان حفظ کرده بودند، اما واقعیت این بود که این افراد نیروهای عملیاتی بودند که برای انجام اقدامات تروریستی در این پادگان باقی مانده بودند.

دولت عراق مکرراً ظرف ماه‌های گذشته در خصوص تخلیه پادگان اشرف به منافقین اخطار و تذکر داده بود، اما سرکردگان سازمان هر بار با روشی از این اقدام سر باز زدند.

زمین‌های اشرف به کشاورز‌های عراقی تعلق دارد که در زمان صدام به زور از آنها گرفته شده و در اختیار منافقین قرار گرفته است.

ظرف هفته‌های اخیر تحرکات مشکوکی در داخل پادگان اشرف صورت گرفته بود که مسلماً از سوی نیروهای عراقی رصد می‌شد، اخبار و مطالبی هم که در سایت‌های نفاق درج می‌شد، از اقدامات مشکوک و برنامه‌های اعضای این گروه در عراق خبر می‌داد.

همچنین افزایش تحرکات تروریستی عراق نیز بی‌ارتباط با این تحرکات مشکوک پادگان اشرف نبود و به همین دلیل نیروهای نظامی عراقی در اقدامی به موقع برای تخلیه باقی‌مانده منافقین ساکن در اشرف اقدام کردند.

بر پایه این خبر هیچ‌یک از اخبار منتشر شده در خصوص حمله به این پادگان موثق نبوده و در خصوص تعداد کشته‌ها آمار دقیقی در دست نیست، اما به نظر می‌رسد این تعداد بیشتر از 20 نفر باشد.

طی 10 سال گذشته بعد از سقوط صدام، منافقین همواره در برابر خواست قانونی ملت و دولت عراق مبنی بر تخلیه این پادگان مقاومت کردند و بعد از خروج نزدیک به 3هزار نفر از اعضای منافقین از اشرف و انتقال به لیبرتی، 80 نفر در این پادگان باقی ماندند که سعی داشتند زمینه را برای بازگشت اعضای اخراج شده فراهم کنند.

منبع: فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=66735
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما