یکشنبه 18 تیر 1391 - 16:54
دستیار ویژه رئیس‌ جمهور خبر داد

تأکید ویژه رئیس ‌جمهور برای محور پاتاوه دهدشت

سايت خبري تحليلي بويرنيوز:‌دستیار ویژه رئیس‌ جمهور در طرح مهر ماندگار گفت: رئیس ‌جمهور برای تسریع در تکمیل محور پاتاوه دهدشت تأکید ویژه‌ای دارد.

خبرگزاری فارس: تأکید ویژه رئیس ‌جمهور برای تسریع در تکمیل محور پاتاوه دهدشت

علی‌اکبر محرابیان صبح امروز در بازدید از روند ساخت پروژه مهر ماندگار محور پاتاوه به دهدشت با قدردانی از دست‌اندرکاران ساخت این پروژه اظهار کرد: محور پاتاوه به دهدشت یکی از شریان‌های حیاتی کشور برای حمل کالا و مسافر از غرب به شمال محسوب می‌شود.

دستیار ویژه رئیس‌ جمهور در پروژه‌های مهر ماندگار ابراز داشت: این مسیر به طول 170 کیلومتر در قطعات مختلف هم‌اکنون در دست اجرا می‌باشد.

محرابیان تصریح کرد: با تأکید ویژه‌ای که رئیس‌ جمهور برای تکمیل این پروژه در اسرع وقت دارد باید در موعد مقرر یعنی 30 خرداد سال 92 به بهره‌برداری برسد.

دستیار ویژه رئیس ‌جمهور در طرح مهر ماندگار افزود: اعتبارات قابل ملاحظه‌ای برای فازهای مختلف این پروژه در نظر گرفته شده و به صورت دائم به آن تزریق می‌شود.

محرابیان با ذکر این مطلب که باید ماشین‌آلات راهسازی بیشتری در این محور مشغول به کار باشند، افزود: هم‌اکنون حدود 300 دستگاه ماشین‌آلات راهسازی در این محور مشغول به فعالیت هستند که باید تا پیش از فرا رسیدن فصل سرما قسمت عمده‌ای از کار به اتمام برسد.

این مسئول ادامه داد: هم‌اکنون از تعداد چند تونلی که در این محور وجود دارد تنها کار یک تونل آن باقی‌مانده که باید در روند ساخت آن تسریع شود.

وی با قدردانی از پیمانکاران و شرکت‌های راهسازی که در این محور مشغول به خدمت هستند، بیان کرد: قرارگاه خاتم در این محور شایستگی خود را به نمایش گذاشته است.

محرابیان به ویژگی‌های این محور اشاره کرد و گفت: حدود 400 روستا و چندین بخش از بن‌بست ارتباطی خارج می‌شوند و فاصله مرکز کشور تا بنادر جنوبی حدود 270 کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه پروژه باید در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد، افزود: این پروژه باید در 30 خرداد سال آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=6664
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما