یکشنبه 10 شهریور 1392 - 1:31

تجهیز ناوهای ارتش به پهپاد

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: بسیاری از ناوهای این نیرو مجهز به سامانه پهپاد هستند که در صورت نیاز از آنها استفاده می‌شود.

فارس: امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در بخشی از سخنان خود در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، اعلام کرد: به زودی ناو جمهوری اسلامی ایران ناوان که مورد تعمیرات اساسی و اورهال قرار گرفته است رونمایی می‌شود که ممکن است این رونمایی در هفته دفاع مقدس باشد.

وی همچنین تصریح کرد: بسیاری از ناوهای نیروی دریایی ارتش مجهز به سامانه پهپاد هستند که در صورت نیاز از آنها استفاده می‌شود.

سیاری همچنین در پاسخ به این سوال که آیا از این پهپادها در خلیج عدن نیز استفاده می‌شود یا خیر، گفت: در صورت نیاز از این پهپادها استفاده در حوزه‌های مختلف می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در بخش دیگری از سخنانش در خصوص ماموریت ناوگروه بیست و هفتم اظهار داشت: این ناوگروه ماموریتش گشت و شناسایی و تامین امنیت خطوط مواصلاتی دریایی و در خلیج عدن و مدار ده درجه مستقر است.

وی با اعلام اینکه این ناوگروه در دریای مدیترانه حضور ندارد، گفت: خارج شدن از مدار ده درجه و حضور در دریای مدیترانه، اقیانوس اطلس، اقیانوس آرام و اقیانوس هند و جنوبی نیاز به تصمیم سلسله‌مراتب دارد.

سیاری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا در صورت جنگ به سوریه کمک می‌شود یا خیر، گفت: ماموریت ناوگروه‌های ما گشت و تامین امنیت خطوط مواصلاتی است و ماموریت دیگری برای ناوگروه‌هایمان تعریف نکرده‌‌ایم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=66611
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما