یکشنبه 10 شهریور 1392 - 1:06

حواشی سفر هاشمی رفسنجانی به مازندران / از ایجاد در ورودی برای هاشمی تا تعطیلی یکباره شهر+عکس

سفر هاشمی به مازندران و شرکت در دوازدهمین سالگرد ارتحال آیت‌اللّه حاج شیخ اسماعیل صالحی مازندرانی با حواشی خاصی همراه بود.

خبرگزاری فارس: از ایجاد در ورودی برای هاشمی تا تعطیلی یکباره شهر+عکس

به گزارش بویرنیوز به نقل از سایت بلاغ، دوازدهمین سالگرد ارتحال آیت‌اللّه حاج شیخ اسماعیل صالحی مازندرانی در روز شنبه 9 شهریور ماه در شهر شیرگاه مرکز شهرستان سوادکوه شمالی برگزار می شود و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان سخنران ویژه این مراسم با دعوت مشترک نماینده ولی فقیه در استان مازندران و استاندار مازندران، خواهد بود.

برپایه این گزارش از آنجائیکه سفر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تنها برای سخنرانی در این یادواره به مازندران نبوده و این سفر به گفته منابع مطلع چهار روزه خواهد بود با حواشی قابل تاملی  روبرو شد که میتوان به چند نمونه از آن اشاره کرد.

 

یکی از حواشی قابل تامل این بود که برخی مسئولین صرفا برای ورود هاشمی رفسنجانی به مسجد جامع شیرگاه ؛دیواره شبستان مسجد یعنی دیوار کنار منبر مسجد را شکافته و به جای آن دربی تعبیه نمودند که این اقدام موجب تعجب و اعتراض برخی از علما و خانواده شهدا و همچنین امام جماعت مسجد و مامومین شد.

و نکته جالب توجه دیگر ،برخی منابع از جمله دولت بهار، نوشته اند علاوه بر اینکه تمام شهر از بنرها و عکس های هاشمی رفسنجانی پر شده  تردد خودروها در سطح شهر شیرگاه ممنوع و کلیه مغازه های شهر هم ملزم شدند که در روز مراسم تعطیل باشند.

لازم به ذکر است هزینه سفر 4 روزه هاشمی رفسنجانی به مازندران علاوه بر شرکت در مراسم سالگرد آیت‌الله حاج شیخ اسماعیل صالحی مازندرانی و استراحت به همراه خانواده در مناطق جنگلی سوادکوه، نور و کلاردشت، به هزینه دولت خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=66597
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    دولت بهار دیگه شده دولت خزان

  2. ناشناس گفت:

    حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی. نه هاشمی. متاسفم برای سایتتون و سیاسی بازی و عقده هاتون. ننگ…………..!!!! لطفا اسم بزرگان را به درستی بنویسید. اصولگرایان کله خراب افراطی.

  3. ناشناس گفت:

    درودبرهاشمی سلام برخاتمی ،فکر نکنم هزینه ی این سفر به 16میلیارد برسه 

  4. ناشناس گفت:

    قلب انقلاب ايت الله هاشمي است مرد بزرگ ، صبور . سياست مدار  . تازه به دوران رسيده ها ٨ سال تاختند و رفتند . خوشبختانه . 

  5. ناشناس گفت:

    تا کور شود هر آنکه نتواند دید

  6. گنجه ای ایرانپور گفت:

    علما و روحانیون در طول تاریخ پربار شیعه جایگاه والا و ارزشمندی داشته و دارند پس از یورش اعراب به ایران و سقوط دولت ساسانی این علمای شیعه بودند که اجازه ندادند دیدگاه افراط گرایان بر ایران بزرگ حاکم شود اگر جهادعلمی و درایت علمای بزرگ شیعه در زمان صفویان نبود الان وضعیت اجتماعی و مذهبی ما از پاکستان و افغانستان و عراق بدتر بود بنابراین ظلم و اجحاف است اگر در حق بزرگمدی چون آیت اله هاشمی رفسنجانی با این ادبیات سخیف سخن رانده شود در ضمن این خبر مربوط به پایگاه افراطی رجانیوز است که در زمان انتخابات ریاست جمهوری از دکتر سعید جلیلی حمایت میکرد درود بر علمای بزرگ شیعه

  7. یکی گفت:

    بله چون سابق سفرهای تفریحی پر زرق و برق با ماشین های دولتی وروسا ، سران ، مدیران کل وزرا ، استانداران آغاز شده است . وای به حال ملت …..

  8. برادر گفت:

    برادر محترم قلب انفلاب مردم هستن

  9. محسن گفت:

    هيچ عالم و عامي به نحوه سفر اين مرد بزرگ و براي تجليل از مقام مرجعيت آيت الله العظمي صالحي مازندراني اعتراضي نكرد و مردم سوادكوه و شيرگاه ساعت ها چشم انتظار لحظه ورود ايشان بودند و اشك شوق مي ريختند به هر حال خورشيد پشت ابر نمي ماند

    از خداي متعال بترسيم و در حالي كه جاهليم قضاوت نكنيم. ان ربك لبا المرصاد

دیدگاه شما