شنبه 9 شهریور 1392 - 14:37
بسته خبری بویرنیوز؛

قهر رفیق شفیق روحانی از حکم رئیس جمهور / تصمیم قطعی اوباما درباره حمله سوریه / برای سخنرانی احمدی‌نژاد مجوز صادر نشد / دوران وزارت ارشاد خاتمی ننگین بود! / حاتم‌بخشی ‌فتح‌الله‌زاده‌ از‌ بیت‌المال‌

به گزارش بویر نیوز، برخی از مهمترین عناوین خبری و همچنین حاشیه  ایران و جهان در چند ساعت گذشته را اینجا بخوانید:

صادق قهر کرد / حکم مشاور امور رسانه برای صادق و نارضایتی وی از این حکم
حسن روحانی رئیس جمهور؛ صادق را بعنوان مشاور رسانه ایی خود منصوب کرده اما وی از این حکم راضی نبوده و حتی به همین دلیل امروز در سر کار خود حاضر نشد.
بولتن:  شنیده شده که حسن روحانی رئیس جمهور در حکمی محمدرضا صادق را بعنوان مشاور امور رسانه ایی خود منصوب کرده است.

اما ظاهرا صادق که مدت مدیدی است روحانی را همراهی و حتی در مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در دفتر روحانی بود، از حکم مذکور چندان راضی نبوده و به همین دلیل از این انتصاب ناراضی است.
صادق انتظار داشت تا مسئولیت مهمتری به وی واگذار شود اما رئیس جمهور با توجه به سوابق رسانه ایی و مطبوعاتی اش، حکم مشاور امور رسانه را برای وی صادر کرد.
ظاهرا صادق از این انتصاب خرسند نبوده و به همین دلیل امروز شنبه در سر کارش حاضر نشد. گویا به دلیل نارضایتی صادق از این حکم، فعلا جلوی انتشار و اعلام رسمی این حکم گرفته شده است

 

اوباما: تصمیم‌ گرفته ایم حمله کنیم
رئیس جمهور آمریکا در خصوص اوضاع سوریه گفت: تصمیم گرفته‌ام که اقدام نظامی علیه سوریه باید صورت بگیرد و این در حالی است که نخست‌وزیر سوریه از آمادگی کامل ارتش این کشور برای مقابله با تجاوز آمریکا خبر داده بود.

در پی ادعای معارضان سوری به حمله شیمیایی ارتش این کشور به منطقه الغوطه الشرقیه، در حومه دمشق و پس از آن بالا گرفتن موج تهدیدهای کشورهای غربی حامی معارضان، بحران سوریه وارد مرحله جدید شده و باراک اوباما رئیس جمهور و جان کری وزیر امور خارجه این کشور با سخنان دیشب خود که بر طبل «جنگ محدود» علیه سوریه کوبیدند، در عمل ناقوس جنگ علیه سوریه را به صدا در آوردند.

 

برای سخنرانی احمدی‌نژاد مجوزی صادر نشد

رئیس دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر این که برای حضور رئیس‌جمهور سابق در این دانشگاه، مجوزی درخواست و صادر نشده، گفت: استادان و دانشجویان تربیت مدرس نسبت به اظهارات آقای احمدی‌نژاد درباره این دانشگاه پس از عدم ثبت‌نام مشایی، گلایه و اعتراض دارند.

خبرگزاری فارس: برای سخنرانی احمدی‌نژاد مجوزی صادر نشده/ استادان و دانشجویان اعتراض دارند

دکتر بیژن رنجبر در گفتگو با  فارس، در پاسخ به این سئوال که چرا روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، حضور و سخنرانی احمدی نژاد در این دانشگاه را تکذیب کرده است، گفت: برخی رسانه ها اخیراً از حضور و سخنرانی رئیس جمهور سابق در این دانشگاه خبر داده اند در حالی که تاکنون برای سخنرانی آقای احمدی نژاد درخواست مجوزی نشده و مجوزی هم صادر نشده است.

وی افزود:آقای احمدی نژاد چندی قبل به صورت علنی و در مصاحبه خبری اتهامی را به دانشگاه تربیت مدرس وارد کردند که استادان و دانشجویان این دانشگاه نسبت به آن سخنان اعتراض شدید دارند و قطعاً حضور وی در این دانشگاه موجب تنش خواهد شد.

فرح‌بخش:دوران وزارت ارشاد خاتمی ننگین بود!

کارگردان و تهیه‌کننده سینما گفت: چهار ساله دوم ریاست جمهوری خاتمی بدترین دوران برای سینمای کشور بود و رخ دادن آن امری بعید است و بدنه سینما از آن جلوگیری می‌کند.

خبرگزاری فارس: دوران وزارت ارشاد خاتمی ننگین بود

حسین فرحبخش کارگردان و تهیه کننده سینما در گفت و گو با «آوینی فیلم» گفت:جنتی وزیر ارشاد دولت یازدهم با توجه به شناخت قبلی که از ایشان دارم شخصی  اعتدال را دنبال می کنند و در جلساتی که با جنتی داشته ایم این موضوع دیده شده است و امیدواریم خدایی نکرده رانت خواران سی ساله سینما نتوانند تاثیری در روند مدیریت وزیر ارشاد گذاشته و در کل بنده انتخاب ایشان و مدیریت ایشان را مثبت ارزیابی میکنم.

 

حاتم‌بخشی ‌فتح‌الله‌زاده‌ از‌ بیت‌المال‌

روشن گفته است: فتح‌الله‌زاده از بیت‌المال حاتم‌بخشی می‌کند

در چند سال گذشته فوتبالیست‌ها از پولدارترین قشرهای جامعه بوده‌اند. پول قراردادهای بازیکنان فوتبال در بدترین شرایط و در زمانی که پولی برای ترخیص داروهای مانده در گمرک وجود نداشته از سوی دولت پرداخت شده است. این روزها که مردم از لحاظ اقتصادی در فشارند، باز هم مردم شاهد افزایش رقم قرارداد بازیکنان هستند.‌
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=66511
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اخی گفت:

    متاسفانه با خبر شدیم دکترحاتمی در راه سی سخت تصادف کرده وجان به جان افرین تسلیم نموده روحش شاد یادش گرامی

    • درود گفت:

      درود خدا بر خاتمی کبیر .خدایا بر بندگان حقیر خود عقل و شعور عطا فرما.مخصوصا اقای فرحبخش ناچیز …………

دیدگاه شما