یکشنبه 18 تیر 1391 - 11:50

بازگشت عبدوشاه و غضنفر به محافل

سايت خبر تحليلي بوير نيوز: احمد خاکیان نویسنده ، کارگردان و ایفاگر نقش غضنفر علیجانی در نشستی خبری که در حوزه هنری برگزار شد ، در حضور جمعی از اصحاب رسانه از انتشار کاست غضنفر 4 خبر داد.

احمدخاکیان گفت: کاست غضنفر 4 که با حمایت حوزه هنری استان تولید شده است تا یک ماه آینده منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تحلیل محتوا نباید زیاد طولانی شده و طنز را به نفع محتوا از دست بدهیم اذعان داشت : در این کاست از تک جمله هایی که کوتاه و طنزگونه بوده به بیان مسائل اجتماعی پرداخته شده است. همچنین وی استفاده از ادبیات اصیل لری از طریق ارتباط و محاوره با اهالی قلم و حفظ اصالت زبانی را از جمله نکات مهم در تدوین این کاست بیان نمود.

خاکیان با این بیان که ، طنز نه تنها در میان قوم لر بلکه در کل ایران روز به روز به جایگاه اصلی خود نزدیک می شود ، گفت : هنر طنزپرداز خنداندن جامعه و عامه ی مردم در قالب ها و دیاللوگ های اجتماعی عمیق می باشد .

وی هدف از تولید کاستهای طنز خود را بیان مسائل اجتماعی در قالب طنز و شاد کردن روحیه افراد در جامعه بیان نمود و همچنین اظهار داشت : با مدح و ستایشگری بیگانه ام ولی احساس می کنم کسانی که در حوزه هنری فعالیت می کنند مرا فهمیده و درک می کنند و حمایت های این نهاد انقلابی این انگیزه را در من به وجود آورد که بتوانم در آینده ای نه چندان دور کاست های بعدی خود را تولید نمایم.

خاکیان از تیراژ ده هزار نسخه در مرحله ی اول انتشار گفت و اظهار امیدواری کرد ، در خوش بینانه ترین حالت در مراحل بعدی انتشار به صد هزار نسخه خواهد رسید .

ایشان در خصوص کپی غیرمجاز اثر توضیح داد : با پیگیری نهادهای مربوطه ازجمله حوزه هنری و فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت جلوگیری از کپی غیر مجاز بر روی این کاست تدابیر خاص اندیشیده شود.

گفتنی است در این کاست پیمان عبداللهی در نقش های گشمرد و عبدوشاه ،
فرشته ذوالفقاری در نقش های سارا و عروس و احمد خاکیان در نقش غضنفر علیجانی حضور دارند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=6648
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کل حیدر گفت:

    ککا دمتون گگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگرم مو 6 سال پیش اینا گوش داده بودم….از گناوه

  2. سامان گفت:

    درود برشما آقای خاکیان و همکارانتان.واقعا خسته نباشید.من لر نیستم ولی تا حدود زیادی لهجه لری را می فهمم.آنقدر از کارهای شما لذت می برم که حساب ندارد.امیدوارم در آینده بتوانید کارهایتان را در قالب فیلم و انیمیشن هم ارائه کنید.برایتان آرزوی سلامتی و موفقیت و پیشرفت روز افزون دارم.خدا حفظتان کند.

دیدگاه شما