شنبه 9 شهریور 1392 - 6:30

فعالیت‌رسمی‌شبکه‌ماهواره‌ای «الاهواز»

پخش رسمی برنامه‌های شبکه ماهواره‌ای «الاهواز» با حضور آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان آغاز شد.

خبرگزاری فارس: پخش رسمی برنامه‌های شبکه ماهواره‌ای «الاهواز» آغاز شد

 به گزارش فارس، مراسم پخش رسمی برنامه‌های دینی و فرهنگی شبکه ماهواره‌ای «الاهواز»، ظهر امروز با حضور آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت الله محسن حیدری امام جمعه موقت اهواز و عضو مجلس خبرگان رهبری، دیگر نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، آیات سید خضر موسوی و سید علی حسینی از علمای خوزستان و عراق در دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

در این مراسم تعدادی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

ساعتی پیش پخش رسمی برنامه‌های دینی و فرهنگی شبکه ماهواره‌ای «الاهواز» با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه آغاز به کار کرد.

براساس این گزارش مدیران دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی خوزستان، اساتید حوزه‌های علمیه، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی، شاعران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و اصحاب رسانه و مطبوعات نیز در این مراسم حضور داشتند.

بنابراین گزارش مراسم آغازین این مراسم همراه با تلاوت آیات نورانی قرآن کریم بود که با صدای دلنشین قاسم مقدمی، قاری بین المللی و نفر اول بیست و نهمین مسابقات بین المللی قرآن کریم قرائت شد.

این گزارش می‌افزاید پس از قرائت آیات قرآن کریم نوبت به هنرنمایی شاعران و مبتهلان قرآنی و دینی در رسای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) رسید.

در بخش پایانی این مراسم علمای خوزستان، روحانیان، اساتید دانشگاه و حوزه و مسؤولان فرهنگی و اجرایی خوزستانی از بخش‌های گوناگون شبکه ماهواره‌ای «الاهواز» از جمله استودیو، اتاق فرمان، اتاق تدوین، بخش تولید و مدیریت بازدید کردند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=66460
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما