شنبه 9 شهریور 1392 - 4:15

طلبه دهدشتی٬ برگزیده مسابقات شنا شد+عکس

 مسابقات شنا از سری مسابقات جشنواره ورزشی طلاب بسیجی خوزستان برگزار شد و طلبه ی بهبهانی مقام نخست را کسب کرد.

طلبه بهبهانی٬ برگزیده مسابقات شنا شدمسابقات شنا از سری مسابقات جشنواره ورزشی طلاب بسیجی خوزستان برگزار شد و طلبه ی دهدشتی مقام نخست را کسب کرد.

طلبه بهبانی برگزیده در گفت و گوی اختصاصی با نور حوزه خود را اینگونه معرفی کرد: بنده سید یاسین کاظمی٬ طلبه پایه ۶ حوزه علمیه امام صادق بهبهان هستم که الحمدلله در رشته کرال سینه و در مسافت ۶۰ متر در این مسابقات نفر نخست شدم .

سید یاسین کاظمی با اشاره به اینکه اولین دوره ای است که در این مسابقات شرکت کرده است افزود: پیش از این در مسابقات شنا در سطح شهرستان بهبهان نیز این مقام را بدست آورده است.

وی در خصوص اینکه برگزاری این گونه مسابقات در بین طلاب خیلی خوب است افزود: ای کاش زمانبندی بهتری در برگزاری این مسابقات بود تا هم بیشتر تمرین می کردیم و نیز سطح مسابقات بالاتر می شد.

طلبه  دهدشتی با اشاره انتظار کسب مدال در مسابقات کشوری گفت: بنده ۳ سال است که در این رشته فعالیت و تمرین دارم و از وجود اساتید شنا بهره می برم.

کاظمی در خصوص تخصص های شنا خود به رشته های کرال پشت٬ کرال سینه و قورباغه اشاره کرد و افزود : در دوره های نجات غریق نیز شرکت کرده و موفق به کسب گواهی نامه نیز شده ام.

وی با بیان موفقیت های خود در دروس حوزوی افزود تابستان پرباری داشته و توانسته دروس پایه ۵ را با موفقیت طی کند و اکنون پایه ۶ را در حال سپری کردن است .

این طلبه جوان ورزشکار بیان داشت: برای مسابقات کشوری تمریناتم را بیشتر می کنم و از وجود اساتید و مربیانم استفاده خواهم کرد.

گفتنی است نفرات برتر این مسابقات به این شرح می باشد: نفر اول : سید یاسین کاظمی ازحوزه علمیه بهبهان ٬ نفر دوم : سید محمودی از شادگان و نفر سوم: جناب دورقی از اهواز

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=66430
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امین صالح ازکوهدشت گفت:

    من ازتیم لرستان نفراول شدم

دیدگاه شما