شنبه 9 شهریور 1392 - 4:07

بزرگواری: برخی مدیران از ترس برکناری زانوی غم بغل گرفته‌اند

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه برخی مدیران هنوز هیچ خبری نشده از ترس تعویض زانوی غم بغل گرفته‌اند و کار و خدمت را رها کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: برخی مدیران از ترس برکناری زانوی غم بغل گرفته‌اند

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مدیر انقلابی هیچ‌گاه برای از دست دادن میز و صندلی خود ترس و واهمه‌ای ندارد.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدیر متعهد تنها به فکر خدمت در کمترین لحظات و ثانیه‌های کاری است و به همین دلیل هیچ‌گاه به تعویض و برکناری خود فکر نمی‌کند.

حجت‌الاسلام بزرگواری این استان و مدیریت در آن را فرصتی برای خدمت دانست و گفت: اگر هدف خدمت باشد باید از لحظه‌ها هم استفاده کرد چیزی که ما در نزد برخی مدیران به کل نمی‌بینیم.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیمانکاران به امید خود رها شده‌اند و هیچ کس هم روی کار آن‌ها نظارتی ندارد چرا که امروزه هر مدیری تنها به فکر فردای خویش است.

بزرگواری با ابراز خاطرجمعی به برخی مدیران که این‌گونه می‌اندیشند، تأکید کرد: تا آن جا که ما می‌دانیم تغییرات تنها در حوزه ستادی در حال انجام است و کسی به این زودی در فکر تغییر مدیران استانی نیست.

نماینده مردم چهار شهرستان این استان در مجلس شورای اسلامی افزود: در بسیاری از جاها مشاهده می‌شود که کارها تعطیل یا نیمه تعطیل شده‌اند که دلیل عمده آن همین ترس مدیران از تعویض و برکناری است.

حجت‌الاسلام بزرگواری با انتقاد شدید از برخی شایعه‌سازی‌ها در استان نسبت به تعویض و یا تغییر مدیران تصریح کرد: این که می‌گویند برای این کار جلسه‌ای انجام شده و نمایندگان در صدد این کار هستند حرفی صحیح نیست و من به عنوان عضوی از مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد چنین شایعاتی را به شدت تکذیب می‌کنم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=66424
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    مدیران منسوب به شما که قبل از ترس از تعویض خود توانایی  نداشتند  ؟؟؟؟  اگر دلسوز مردمی  ودغدغه ی خدمت دارید در این شرایط بوجود امده  که مردم نه بزرگ را به رویکرد شما وتیم مدیرانتان در انتخابات گفتند بگذار افراد لایق عهده دار کار مردم شوند 

    • دلسوز گفت:

      سلام حاج آقا. یحتمل یکی از اين مديران اردوان ارژنگ می باشند. حاجی جون نگران نباش آدمی مثل ارژنگ مدیر نباشه حداقل نامه اعمال شما یه کم سبک میشه!!!!!!!!!!!!!! متاسفانه شما از ایشان جانبداری کردین که امروز این وضعیت را در دانشگاه نه چندان مطرح یاسوج شاهد باشیم.

  2. ر گفت:

    بیدار پور که اصلا کار نداره بیخیال کا و اربار رجو

  3. طرفدار گفت:

    میری که بواسطه ترس از شماها نماینده های ظاهرا مدعی خدمت زانوی غم در بغل گرفته بمیرد بهتر است و مدیری به بواسطه حمایت شما ها خوشحال و خروسش کبک می خواند تا امر و نهی شماها را بخاطر دوستانتان نه بخاطر مردم بپذیرد باز هم باید بمیرد و این مسئولیت را نپذیرد. زیرا حق خدمت صادقانه به مردم مظلوم و نظام مقدس جمهوری را ادا نکرده اید و در فکرتان هم نیست

  4. خجالت داره گفت:

    بیدارپور که بیخیال شده

  5. پردرد گفت:

    ارزنگ کی عزل میشه

  6. ........ گفت:

    بیایید منو برکنار کنید خسته شدم

  7. آرزو گفت:

    ارژنگ تا همتونه عقده ای و دق مرگ نکنه نیره مطمئن بیت. شو تا صبح آرزوتونه که ارژنگ عوض وابو ولی خیال ایکنید ایشا همو ادملی هسیت که سر دو ماه که زارع قبول وابی ایخواسیت عوضش کنید الان سه سال گذشته دس و پا تونه جمع کنید تا بخیت ارژنگ عوض وابو دوره زارع تموم وابی …

  8. بابک گفت:

    باور کنید این مدیران از قبل هم تعطیل بودند!! تو اداره ای که من هستم مدیر کنونی نباشد کارها بهتر انجام می شود

دیدگاه شما