یکشنبه 18 تیر 1391 - 8:45

اولین کلنگ زنی دستیار ویژه رئیس جمهور در استان

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز:

با حضور دستیار ویژه رئیس‌جمهور در طرح مهر ماندگار، پروژه بزرگراه بابامیدان به سمیرم کلنگ‌زنی شد.

خبرگزاری فارس: پروژه مهر ماندگار بزرگراه بابامیدان به سمیرم کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز با حضور مسئول پیگیری پروژه‌های مهر ماندگار کشور، پروژه چهار بانده کردن محور بابامیدان به سمیرم با حضور مسئولان کشوری و استانی در کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‌زنی شد.

علی‌اکبر محرابیان در حاشیه این کلنگ‌زنی اظهار کرد: امروز بخشی از بزرگراه بابامیدان به یاسوج به طول 60 کیلومتر که از پروژه‌های مهر ماندگار در این استان است، کلنگ‌زنی شد.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور ابراز داشت: این پروژه که اکنون کلنگ‌زنی شد شامل سه قطعه 20 کیلومتری بوده که از یاسوج به سمت سمیرم 20 کیلومتر آن در حال اجرا بوده و هم‌اکنون در این سفر نیز 20 کیلومتر عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی ادامه داد: 20 کیلومتر هم در برنامه برای آینده در دستور کار قرار داده‌ایم ولی آن‌چه که امروز به طور رسمی آغاز شد عملیات اجرایی 12.5 کیلومتر از این پروژه با اعتباری معادل با 95 میلیارد ریال بوده که مدت پیمان آن 12 ماه است و سرجمع 70 کیلومتر از مسیر بابامیدان، یاسوج و به سمت سمیرم عملیات اجرایی آن آغاز شده و یا در دست اجرا قرار دارد.

محرابیان با بیان این‌که این پروژه از مهم‌ترین طرح‌های مهر ماندگار در کشور است، تصریح کرد: این پروژه باید تا پایان کار دولت دهم یعنی تا پایان خرداد سال 92 به بهره‌برداری برسد.

دستیار رئیس‌جمهور در طرح مهر ماندگار تصریح کرد: مهم‌تر این‌که پروژه مذکور چهار بانده می‌شود و شامل دو باند رفت و برگشت خواهد بود.

محرابیان با ذکر این مطلب که در استان کهگیلویه و بویراحمد 27 پروژه مهر ماندگار وجود دارد، تصریح کرد: از این تعداد 22 پروژه به صورت استانی و تعداد 5 پروژه نیز به صورت ملی و مشترک با استان‌های هم‌جوار خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=6638
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما