جمعه 8 شهریور 1392 - 12:23

فتح‌الله‌زاده زمان‌ بازگشت جباری را تعیین کرد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:‌ جباری قبلا گفته بود که تا فتح‌الله‌زاده است به استقلال بر نمی‌گردد. اکنون هم تا نیم‌فصل صبر کند شاید من رفتم و او به استقلال بازگشت.

به گزارش بویر نیوز به نقل از مشرق، علی فتح‌الله‌زاده درباره بحث بازگشت مجتبی جباری به استقلال گفت: به نظرم خوب نیست که جباری به استقلال بازگردد. او بازیکن خوبی است و رحیمی و کرانچار که تفکرات حرفه‌ای دارند می‌دانند این بازیکن به درد سپاهان می‌خورد. اگر جباری به استقلال بیاید تا نیم‌فصل نمی‌تواند بازی کند و من تصور می‌کنم بهتر است سپاهان از این بازیکن استفاده کند.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال اضافه کرد: جباری قبلا گفته بود که تا فتح‌الله‌زاده است به استقلال بر نمی‌گردد. اکنون هم تا نیم‌فصل صبر کند شاید من رفتم و او به استقلال بازگشت.
 
فتح‌الله‌زاده که در شبکه خبر حضور یافته بود، درباره برخی اختلاف‌نظرهای خود با امیر قلعه‌نویی گفت: من با قلعه‌نویی مشکلی نداشتم و تنها در برخی مباحث مانند موضوع توپ‌های لیگ برتر از او خواستم وارد این بحث نشود و روی عملکرد تیم خود تمرکز کند.
 
وی اظهار داشت:‌ باید سومین ستاره آسیایی را برای استقلال به دست آوریم و معتقدم اگر امسال من و قلعه‌نویی نتوانیم این ستاره سوم را بگیریم به دست آوردن آن سال‌ها به تاخیر خواهد افتاد.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=66280
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. س گفت:

    دکترتوروحدابس کن بزارجباری برگرده

دیدگاه شما