شنبه 2 شهریور 1392 - 16:58

یک کهگیلویه و بویراحمدی در لیست نهایی گزینه های شهرداری تهران

پس از کش و قوس فراوان در نهایت اصلاح‌طلبان از بین ۲۱ گزینه احتمالی به ۵ گزینه برای شهرداری تهران رسیدند که قرار است این افراد، روز دوشنبه برنامه خود را ارائه کنند.

خبرگزاری فارس: گزینه‌های نهایی اصلاح‌طلبان برای شهرداری مشخص شد/ ارائه برنامه: روز دوشنبه

به گزارش بویرنیوز ، اصلاح طلبان 21 گزینه قطعی داشتند که در این بین به ۵ نفر رسیدند. محسن هاشمی مدیر عامل سابق متروی تهران، مصطفی سلیمی شهردار فعلی منطقه 21، معصومه ابتکار عضو فعلی شورای شهر، سیدصفدر حسینی وزیر کار دولت اصلاحات و محسن مهرعلیزاده رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی، گزینه های نهایی اصلاح‌طلبان دوره چهارم شورای شهر برای شهرداری تهران هستند.

قرار است این افراد روز دوشنبه برنامه خود برای شهرداری را ارائه کنند.

با وجود اینکه چند روزی بیشتر به انتخاب شهردار تهران باقی نمانده است ولی هنوز اصلاح طلبان به اجماع نرسیده‌اند.

در این بین گزینه اصولگرایان برای شهرداری تهران محمدباقر قالیباف شهردار فعلی تهران است که حدود 19 رای نیز تاکنون برای شهردار شدن دارد.

به گزارش بویرنیوز، سید صفدر حسینی اصالتا کهگیلویه و بویراحمدی است و با حمایت مرحوم آیت اله ملک حسینی در زمان آقای خاتمی وزیر اقتصاد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=65090
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. عیسی گفت:

    وزیر اقتصاد بود داداش

  2. رمضانی گفت:

    درود برروح پاک وملکوتی آیت الله ملک حسینی که در همه دوران حیاتش برای استان پرخیروبرکت بود انشاالله که نیروهای توانمند استانی با همت ،پشتکار،وپشتیبانی که از آنها به عمل می آیدبتوانند به جایگاه واقعی خود برسند .زیرا که نیروهای استان عزیزمان توانمند هستند

    • محمود گفت:

      از بعضی از دوستان شنیدیم که سید صفدر حسینی علیرغم اینکه با توصیه حضرت آیت الله ملکحسینی وزیر شد در اظهار نظری خود را کهگیلویه و بویراحمدی ندانسته اند.

      • ساجد گفت:

        تقریبا اکثر بچه های استان بعد از اینکه به نان و نوایی رسیدند از بومی بودنشان اعلام برائت کردند

  3. ناشناس گفت:

    ايشان صراحتا خود راخوزستاني وازاهالي اطراف باغملك وايذه ميداند

  4. یکی گفت:

    به نظر من یکی مثل دوستی استاندار سابق و امثال ایشان که برای استان مفید بوده اند را بیشتر میشود هم استانی دانست تا امثال جناب سید صفدر که نمیدونه استان ما کجاست.

  5. ادیب گفت:

    بنده به عنوان یه خوزستانی ساکن شهر دهدز از اهالی قلعه سرد صراحتا عرض میکنم ایشان اصالتا خوزستانی از روستای سادات حسینی ۲۰ کیلومتری شهر دهدز میباشند

دیدگاه شما