شنبه 2 شهریور 1392 - 11:09

واکنش وزیر کشور به ملاک های انتخاب استاندار / استاندار بومی یا غیر بومی

وزیر کشور گفت: اگر در شاخص های مختلف استانداران بومی و استانداران غیر بومی یکسان باشند انتخاب ما استاندار بومی است.

به گزارش بویرنیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی در گفت وگو با تسنیم در بجنورد اظهار کرد: برای تعیین استاندار ملاک هایی همچون رضایت مردم، تعامل با مسئولان، ارزیابی عملکرد و تعامل با مردم منطقه مدنظر ماست.

رحمانی فضلی در پاسخ به این سئوال که چند درصد از استانداران جابه جا و یا تغییرمی کنند گفت: الان نمی توانم به این سئوال پاسخ دهم و باید ارزیابی ما نسبت به استانداران و گزینه های احتمالی به پایان برسد.

وی تصریح کرد: توصیه ما به مردم و افرادی که می خواهند برخی استانداران هرچه سریعتر تغییر کنند این است که صبور باشند و از ما نخواهند که صحت را فدای سرعت کنیم.

وزیر کشور درباره احتمال تغییر استاندارخراسان شمالی نیز اظهار کرد: مردم خراسان شمالی در 9سالی که ازعمر این استان می گذرد صبر کرده اند و توصیه من به عنوان وزیر کشور به آنها این است اکنون نیز صبور باشند و اجازه دهند ما ارزیابی دقیقی نسبت به عملکرد استانداران داشته باشیم.

وی تاکید کرد: ملاک ما انتخاب نیروی  شایسته است و اگر تاکید بر نیروی بومی باشد او باید شاخص های مدنظر برای انتخاب یک استاندار را داشته باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=64985
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ر گفت:

    باقر موسوی

    • ناشناس گفت:

      دوست عزیز من خودم در زمانی که برای مجلس شرکت کردند در دو دوره به خودش رای دادم ولی ایشان گزینه خوبی برای استانداری نیست چون سید باقر موسوی فردی اعتدال گرا نیست و اگر اومدند فکر می کنم بیشتر به جای خدمت انتقام گیری می کنند به نظر بنده تنها گزینه استانداری این استان را باید به یک گزینه اصلاح طلب غیر بومی بدهند چون متاسفانه این استان همانند استان اصفهان یا فارس نیست این استان طایفه ای هست اگر بویر نیوز کامنت هایم را بگذارد هم برات توضییح می دهم طبق سند و مدرک

  2. پویا گفت:

    اگه استان دار کسی باشه که با نماینده های مجلس هماهنگی داشته باشه باعث موفقیت کل استان میشه امیدوارم این اتفاق بیفته

  3. فرهنگی گفت:

    به نظر بنده استاندار بومی بیشتر درد استان را می فهمند واشنایی بیشتری به همه حوزه های استان دارند البته رضاتوفیقی و سید باقر و حاج بهرام تاجگردون گزینه های خوبی هستند ، اما اگر بخواهیم گزینه اعتدالی و میانه رو تر هم داشته باشیم اقای مهندس مجید محنایی به دلایل زیر گزینه مناسبی هست. 1- اولا دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت هست 2- ایشان جانباز با درصد بالا هستند . 3- ایشان دارای تجربه بالای مدیریتی هستند .(هم چند سال معاون عمرانی استانداری بودند و هم چند سال معون برنامه ریزی استانداری بودند) البته چندین سال مدیر کل شهری و روستایی و مدیر جهاد سازندگی و….. هم بودند و به نظر بنده در گزینه های بومی مناسب میباشند.

  4. ثبت احوال گفت:

    فرهنگی عزیز چرا پشت سر مرده ها حرف میزنید.مرده را فقط باید براش فاتحه خواند.هر سه مرده متحرکی هستند که فقط نفس میکشند.برای شادی روحشان فاتحه

دیدگاه شما