شنبه 2 شهریور 1392 - 10:39

اعطاي نشان صلح به آيت الله هاشمي رفسنجاني

نبی الله معصومي

بویرنیوز /نبی الله معصومي – اعطاي نشان صلح به آيت الله هاشمي رفسنجاني از سوي سفيران صلح، امر مباركي است و كمترين كاريست براي قدرداني از شخصيتي كه نماد تدبير در گذر از بحرانهاست.
روابط  صميمانه آيت الله با سران كشورهاي مسلمان و احترام متقابل آنان، كه بعضاً اختلافات عقيدتي بسياري با مردم ايران دارند؛  نشان از سعه صدر ايشان است كه مي تواند موجب زدودن بد بيني ها در فضاي منطقه اي باشد. تاكيد خاص ايشان بر روابط محترمانه و خودداري از تنش آفريني در فضاي بين المللي نيز از اقدامات و مواضع صلح خواهانه ايشان است.
آنچه را كه لازم است در اين مجال اندك مورد اشاره قرار دهم رفتار آيت الله در انتخابات رياست جمهوري اخير است.
رد صلاحيت ايشان اگرچه موجب بهت و ناباوري بود و نا اميديها را دامن زد و دوستداران و ياران نظام را نگران ساخت و مي رفت تا نظام را دچار آسيب نمايد، ليكن بزرگ منشي و تدبير ايشان عرصه را به  آرامش امروزين كشور و نشاط ملت گشود و راه را بر بدخواهي بدخواهان در لطمه به صلح و امنييت كشور بست.
شكر ايزد كه ميان من و او صلح افتاد
صوفيان رقص كنان باده مستانه زدند.
آيت الله موجب صلح و آرامش گرديد در زماني كه جفاها ديد ولي براي حفظ و تقويت نظام صبوري ها نمود و امروز ثمره ي صبوري ايشان  كام ملت را شيرين نموده است.
اقدام سفيران بين المللي صلح در اعطاي نشان به آيت الله هاشمي رفسنجاني را بايد ستود و از منش آيت الله در اولويت بخشيدن مدبرانه،  به  مصلحت و آرامش كشور  قدرداني نمود.

* سفير بين المللي صلح

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=64963
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمد گلپایگانی گفت:

    با سلام و احترام بنده تازه باسایت شما ارتباط برقرار می کنم و بنظرم نسبت به بسیاری از دیگر سایت ها از انصاف رسانه ای بهتری برخوردار است اما در قسمت ثبت نظر شرط سوم برایم جالب بود . اخر عزیز وقتی متن خبر شما نام اشخاص و شخصیت است بنده چگونه نامی از وی نبرم ،مگر در همین خبر اقای هاشمی چگونه بنویسم که شما را خوش بیاید ، ثانیا مطالب بنده با احترام و بر مبنای مدارک و استنادات موجود و در دسترس همگان است در هر صورت راهش را بفرمادید تا انگونه رفتار نمائیم اما بنظر بنده نظام جمهوری اسلامی این ویژگی را دارد که امکان انتقاد را فراهم می کند و هیچیک از مسئولین نباید از نقد و بررسی مصون باشند و بعد اینکه اگر بیان مطلبی بدون سند و استنادات متقنن صورت گیرد مسئولیت حقوقی دارد نه مواردی که خود ان شخصیت و یا اطرافیانش انرا قبول دارند . با تشکر

    • بویر نیور گفت:

      مخاطب گرامی!
      همانگونه که خودتان هم اشاره کردید برخی از موضوعات طرح شده نیاز به اثبات داشت. لطفا انتقادات خود را کمی محتاطانه تر برایمان ارسال کنید تا از لحاظ حقوقی برای مسئولان سایت مشکلی ایجاد نشود
      از همراهی شما سپاسگزاریم

دیدگاه شما