شنبه 2 شهریور 1392 - 2:10

شنیده های تاجگردون از پست جدید محمد علی وکیلی

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس برخی اخبار دریافتی شنیده‌ایم که دولت قصد انتصاب وکیلی مدیرمسئول روزنامه ابتکار را به عنوان مشاور مطبوعاتی و مدیرعامل خبرگزاری ایرنا دارد.

غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با  تسنیم از یاسوج اظهار کرد: بطورحتم مهمترین سیاست دولت یازدهم در انتصاب مدیران به‌کارگیری مدیران شایسته و اعتدالی است که مامعتقدیم صاحب امتیاز و مدیرمسوول روزنامه ابتکار این ویژگی ها را دارد.

وی افزود: انتصاب محمدعلی وکیلی صاحب امتیاز و مدیرمسئول روزنامه ابتکار در مسئولیت های مهم مانند مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور و یا مدیر عاملی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا ) بدون شک می‌تواند منشاء خیر و برکات متعددی برای اهالی رسانه کشور باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتصاب وکیلی می تواند گام موثری در راه اعتلای رسانه های کشور در آینده باشد، گفت: ما بعنوان وکلای مردم در مجلس شورای اسلامی از انتصاب این روزنامه نگار در مسئولیت‌های این چنینی حمایت می کنیم.

تاجگردون افزود: مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی از این انتصاب حمایت می‌کند چراکه حمایت از مدیران شایسته ، توانمند و معتدل را در دولت یازدهم از وظایف خود می داند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت یازدهم اگر می‌خواهد به اهداف موردنظر خود در باب خدمت‌گزاری و توسعه همه جانبه در کشور دست یابد باید از مدیران اعتدالی نهایت بهره را ببرد.

تاجگردون اظهارکرد: استفاده از تمامی پتانسیل ها و استعدادهای مدیریتی با هرسلیقه سیاسی اما معتقد به آرمان های دولت یازدهم می تواند توسعه همه جانبه را بدور از مسائل حاشیه ای محقق سازد؛ مدیران منصوب به این دولت نباید آرامش مردم را در بخش های مختلف به مخاطره بیندارند.

وی افزود: شهرستان های محروم کشور نیازمند توجه ویژه دولت یازدهم هستند که وزرای این دولت انشاله توجه ویژه ای برای تسریع توسعه در این مناطق بکار می‌گیرند تا شاهد توسعه همه جانبه و رضایتمندی مردم در این مناطق محروم باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=64897
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. تلزالی بویراحمد گفت:

    درود بر دکتر تاجگردون عزیز ما مردم بویراحمد شما را نماینده خود میدانیم و در این دوره بی نمایندگی به شما به عنوان نماینده بویراحمد در مجلس افتخار میکنیم

    • امین گفت:

      زارع صد شرف بهتر از هدایتخواست وحتی بهتر از تاجگردون است جناب تلزالی بیشتر از این خودت را منفور دیگران نساز

دیدگاه شما