جمعه 1 شهریور 1392 - 10:49

چماق لری و گاف استاندار

اظهارات نماینده مردم چهار شهرستان گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی پیرامون برخود چماقی با مسئولان و تقسیم‌بندی لرها همچنان در برخی محافل سوژه خنده و مزاح است.

50000000001 چماق لری این بار در دست ماموران شهردار یاسوج!

در جلسه شورای سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد وقتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عدم برخورد قاطع با دستفروشانی که بدون توجه به قوانین اقدام به فروش مواد فاسدشدنی می‌کنند، انتقاد می‌کرد، خطاب به معاون شهرداری یاسوج گفت: شما باید قاطعیت بیشتری به خرج دهید و دستفروشان را به حال خود رها نکنید که هر کس در هر نقطه که دلش خواست هر چیزی را بفروشد.
پناهی، معاون شهرداری یاسوج در پاسخ به استاندار گفت: اتفاقا” مأموران شهرداری یاسوج برای جلوگیری از سد معبرها با ” چماق” ایستاده‌اند و اجازه تخلف به کسی را نمی‌دهند!

پناهی اگر چه با این پاسخ طنزآمیز توانست جمع را بخنداند ولی برای ارائه پاسخ جدی به این انتقاد استاندار از خود تزلزل نشان داد؛ وی گفت: که ما به هیچ فردی بدون استعلام‌های قانونی پروانه کسب و مجوز نمی‌دهیم؛ این پاسخ پناهی در حالی است که انتقاد استاندار در مورد کسانی بود که در هر نقطه‌ای از شهر بدون مجوز در حال فعالیت هستند و نظارت و برخوردی با آنان نمی‌شود.

من را وادار به گاف دادن نکنید

صابری گفت: اگر چه سد معبر و اشغال پیاده‌روها و سطح خیابان‌ها با بساط دستفروشی و نخاله‌ها و مصالح ساختمانی در این استان بدون پارتی و نفوذ نمی‌شود ولی من از شما می‌خواهم که بر پلنگ تیز دندان نباید رحم کرد زیرا فلافلی که بعد از ۱۰ بار استفاده از روغن‌ تهیه می‌شود و به مردم داده می‌شود، قابل اغماض ومسامحه نیست!!

از دیگر حواشی این نشست که باز هم به اظهارات معروف بزرگواری در روز رأی اعتماد به کابینه مربوط می‌شود، شوخی معاون دادگستری با صابری بود.
وقتی بحث از مقایسه مدیریت سید حسین صابری در دو استان لرنشین لرستان و کهگیلویه و بویراحمد شد، گشتاسب معاون دادگستری به مزاح گفت: کدام لرها، کوچک یا بزرگ؟ استاندار شوخی گشتاسب را بی‌جواب نگذاشت و گفت:‌آقایان لرها همه اعظم و بزرگ هستند و لطفا”‌من را وادار به گاف دادن نکنید! این صحبت استاندار با خنده حضار مواجه شد.

سایت استان

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=64802
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما