پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 12:14

چراغ سبز گزینه استانداری کهگیلویه و بویراحمد به مردم بوشهر

اسماعیل تبادار درباره خبرهای مطرح شده مبنی بر بازگشتش به استانداری بوشهر گفت: در این شرایط دلبستگی به نام و عنوان ندارم، اما در هرحال تابع نظر و خواست مردم استان هستم.

استاندار اسبق بوشهر درباره اینکه خبرهایی مبنی بر قرارگرفتن نام وی در لیست گزینه های استانداری بوشهر مطرح شده، اظهار داشت: در شرایطی که روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، امیدواری های زیادی را در میان احاد جامعه ایجاد کرده، همگی باید برای کمک به دولت دست به دست هم بدهیم تا در کنار آن استان بوشهر را هم به جایگاه واقعی اش برسانیم.

وی افزود: علاقمندم در تهران بتوانم میان نیروهای توانمند بوشهری مستقر در مرکز انسجام بیشتری ایجاد کرده و منشا اثر باشم، از این رو یقین دارم تنها حضور در استان منشا تاثیرات مثبت نیست بلکه می توان با ایجاد همگرایی و انسجام در میان نیروهای توانمند منطقه که در مرکز حضور دارند، برای استان موثر بود.

وی ادامه داد: با این وجود هیچ دلبستگی به نام و عنوان ندارم و در همه حال تابع نظر و خواست مردم هستم.

اسماعیل تبادار با تکذیب خبر عجیب یکی از سایت ها درباره معارفه قریب الوقوع اش با حضور جهانگیری معاون اول رییس جمهور، افزود: درج چنین اخباری هیچ کمکی به استان نخواهد کرد و لازم است که در این برهه حساس از شرایط پیش آمده استفاده کنیم و برای شکوفایی استان عزیزمان بکوشیم.

وی که با خلیج فارس گفتگو کرده، تاکید کرد: در این راه همه باید در خصوص توسعه استان احساس مسئولیت نمایند و من نیز مانند همه کسانی که دل در گرو آبادانی استان دارند لحظه ای از این اندیشه غافل نبوده ام و تابع  نظر و خواست مردم شریف استان خواهم بود.

مهندس اسماعیل تبادار متولد شهرستان گناوه است که از تیرماه ۸۱ تا آبان ۸۴ آخرین استاندار بوشهر در دولت اصلاحات بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=64576
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهمان گفت:

    دقیقا نظر این بنده خدا مثل نظر هم استانی هایه خودمونه.
    به جان خرزو خان راس ایگم

دیدگاه شما