پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 1:10

پیدا شدن «سوسک سیاه» در رستوران معروف بین راهی که مردم چهار استان جنوبی در آن غذا می خورند / جای خالی نظارت مسئولان بهداشتی شهرستان سمیرم

سالن های غذاخوری بین راهی یک از مهمترین مکان هایی است که مسئولان بهداشتی باید همواره نظارت دقیق و جدی بر روی آنها داشته باشند چرا که روازنه افراد مختلفی با آنها سر و کار دارند.

پیدا شدن «سوسک سیاه» در غذای رستوران معروف بین راهی واقع در 5 کیلومتری شهر سمیرم نشان از بی توجهی و عدم نظارت کافی مسئولین بهداشتی این شهرستان بر این رستوران است.

ماجرا از این قرار است که چند روز قبل خبرنگار بویر نیوز از یاسوج بسمت تهران در حال حرکت بود که پس از طی مسافتی و در نزدیکی شهر سمیرم از توابع استان اصفهان اتوبوس در کنار رستوران معروف «گ» جایی که همیشه اتوبوس های مسافربری استان های خوزستان ، بوشهر ، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد توقف می کنند برای انجام فریضه الهی نماز و صرف شام توقف کرد.

در هنگام شام در سالن پر از ازدحام غذاخوری مذکور ناگهان یکی از مشتریان غذای خود را با بدخلقی به نزد صاحب رستوران برد و پس از بحث و جدل کوتاهی پول غذای خود را پس گرفت.

موضوع به همین جا ختم نشد و وی با حال دگرگونی سالن غذاخوری را ترک کرد.

خبرنگار بویر نیوز که از نزدیک غذای این مسافر را رویت کرد به نزد این مسافر رفت تا شرح ماجرا را از وی جویا شود که ایشان در پاسخ گفت: هنوز چند لقمه از غذا  نخورده بودم که ناگهان با صحنه عجیبی روبرو شدم. ابتدا گمان کردم چیزی که می بینم واقعیت ندارد اما بعد از دقت کردن متوجه شدم «سوسک سیاه» کاملا سالم و البته پخته ای در خوراک قورمه سبزی که سفارش داده بودم وجود دارد و فورا موضوع را به آقای «پ» صاحب رستوران گزارش دادم وایشان هم پس از مشاهده این صحنه و وقتی نتوانست آن را انکار کند با کمال خونسردی گفت ” خوب پیش می آید؛ آلان می گویم غذایت را عوض کنند!”

وی در ادامه می گوید: قبلا هم برخی از دوستان درباره این رستوران هشدار داده بودند که چنین مشکلات بهداشتی را دارد اما متاسفانه به حرف آنها گوش نکردم.

این مسافر در ادامه می افزاید: متاسفانه به دلیل نبود سالن غذاخوری در محدوده ای که اتوبوس های چندین استان جنوبی توقف می کنند این رستوران عملا هیچ رقیبی ندارد و بدور از چشم ناظران بهداشتی چنین مساله براحتی پیش می آید و موضوعی تکراری است و چند بار هم از رانندگان اتوبوس ها خواسته ایم که جایی دیگر توقف کنند که آنها هم از این موضوع سر باز زده اند.

به گزارش بویر نیوز؛ لازم است متولیان نظارتی و بهداشتی شهر سمیرم که شهرشان داعیه گردشگری دارد هر چه بیشتر به موارد اینچنی دقت کنند و با برخورد قاطع با متخلفین اعتماد از دست رفته مردم را بازگردانند.

به مسافران گرامی هم توصیه می شود از مبدا با خود غذا بیاورند و یا حدالامکان از صرف غذا در مراکزی که اعتماد کافی ندارند خودداری کنند.

لازم به ذکر است، تصویر این صحنه به علت چندش آور بودن منتشر نمی شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=64501
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    چرا اسم و آدرس دقيق و نام و غيره رو نمي گيد ؟

    • ناشناس گفت:

      غیرمستقیم گفته دیگه. رستوران سمیرم همون که همه مون بارها غذا خوردیم خدا میدونه چقدر سوسک خوردم من

  2. علی گفت:

    رستوران گلستان وبا مدیریت پاشایی هستش جهت اطلاع ناشناس که میخواست بدونه

  3. ساسان گفت:

    من که 10 ساله دانشجوام و از این مسیر میام و می رم، یک بار هم از رستوران سرراهی نخوردم چون واقعا می دونم وضعیت بهداشت چه جوریه….مشاالله برخی هم استانی همچین با اشتها از این رستورانها می خورند که نگو.!!!

  4. هنرمند گفت:

    هیچ وقت از اونجا غذا نخورین خیلی افتضاحه
    بوفه اش هم جنساشو 3 برابر میده خیلی هم بد اخلاقه وقتی هم اعتراض میکنی میگن خارج شهره واقعا 5 کیلومتر ارزش این 3 برابر قیمت رو داره ؟

  5. ناشناس گفت:

    تو خورشت قیمه خودم پشه دیدم.خوب پخته شده بود .توی همین رستوران پاشایی

  6. فرزاذ گفت:

    بدبخت شدم از اول تا الان انجا غذا میخوردم اخه این اتوبوسهای یاسوح تهران و یاسوج اصفهان فقط انجا برای غذا  توقف می کنند و غذامی خورند

  7. حسین گفت:

    ….بر کافه پاشایی معروف به رستوران لرستان

  8. عباس چابک گفت:

    با سلام
    تنها چیزی که در این مراکز وجود ندارد نظارت است که البته در رستورانهای شهری نیز نظارت وجود ندارد.
    من خودم به عنوان مثال در این مراکز فقط چای با بیسکوییت مصرف می کنم.

  9. شرمنده گفت:

    من یه بار توش غذا خوردم …. تا یه هفته …. شدید داشتم

  10. همشهری گفت:

    حالا به این نتیجه رسیدم که شوفر اتوبوسها ی این مسیر چراچاق والبته غیر بهداشتی هستند

  11. دانشجو گفت:

    سخت نگیرید در کشورهای خارجی مردم برای چیپس سوسک صف میبندند اینها که ادم را نمیکشه اگه میکشت تا حالا خیلیها که خودشان هم گفته اند تا به حال چندین بار ازاین رستوران غذا خوردند حتما خوشوزه بوده که دوباره اومدند وغذا میخورند

  12. همشهري گفت:

    اين اتفاق براي بنده پشامده 

  13. ناشناس گفت:

    گوشت خر را كه خورديم. سوسك هم روش

  14. احمد گفت:

    با سلام؛
    من هم دانشجوی دانشگاه اصفهان هستم و مرتب در این مسیر رفت و آمد می کنم ،همه این حرفها راست است این رستوران بسیار کثیف و دور از رعایت مسائل بهداشتی است ولی متأسفانه هیچ کس به این مهم توجهی ندارد.

  15. سعید گفت:

    خواهشا بویرنیوز حتما تصویر رو بزار . عکس از هر نوشته ای زبان گویاتری داره. وقتی کسی عکسی ببینی دیگه تو ذهنش ثبت میشه و به فکر سلامتی خودشه و از این رستوران غذا نمی گیره.اگه به فکر سلامتی مردم هستی عکسو بزار بویر.ممنون.

    • بویر نیوز گفت:

      واقعا اگر تصویرش منتشر یشه مردم نه تنها این رستوران بلکه قورمه سبزی را کنار می گذارند

دیدگاه شما