چهارشنبه 30 مرداد 1392 - 13:33

علاقه غربی ها به درس جدید دانش آموزان ایرانی

می دانید بچه مدرسه ای های ایرانی چه چیز یاد می گیرند؟ باورتان نمی شود؛ شکار هواپیماهای بدون سرنشین سرگرمی دانش آموزان ایرانی است!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، اعلام یک خبر درباره یکی از دروس جدید کتاب های درسی دانش آموزان ایران، چنان بازتاب گسترده ای در رسانه های امریکایی و غربی داشته که هر لحظه به تعداد مطالب، اخبار و تحلیل های مربوط به آن، در فضای مجازی افزوده می شود.

ابتدا آسوشیتدپرس و فاکس نیوز این خبر را منتشر کردند و بعد از آن صدها سایت و نشریه دیگر به آن پرداختند.

شکار پهپاد
آموزش شکار پهپاد در مدارس

شکار پهپاد در مدارس

شکار پهپاد

شکار پهپاد
پس از آن که سرتیپ پاسدار علی فضلی در مراسم افتتاحیه چهارمین دوره آموزشی و توانمندسازی سرمربیان درس آمادگی دفاعی، اعلام کرد شکار پهپاد جاسوسی در کتاب آمادگی دفاعی منتشر می شود، خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد؛ سپاه پاسداران ایران قصد آموزش شکار هواپیماهای بدون سرنشین به دانش آموزان را دارد.
آسوشیتدپرس افزود: یکی از فرماندهان سپاه اعلام کرد؛ این برنامه جدید به عنوان بخشی از درس “آمادگی دفاعی” در دبیرستان از سال تحصیلی جدید در مدارس تدریس خواهد شد.
وی توضیح بیشتری درباره نحوه آموزش ردیابی و پایین آوردن هواپیمای بدون سرنشین با هک سیستم های کامپیوتری،  به دانش آموزان ارائه نکرد.

آسوشیتدپرس در ادامه گزارش خود، به شکار RQ-170  ارتش امریکا در سال 2011 اشاره کرده است.

این خبر به شدت مورد توجه رسانه های مختلف قرار گرفت و باعث شد مرکز مطالعاتی هرزلیای رژیم صهیونیستی در مقاله ای مدعی شود این کار شستشوی مغزی است و دانش آموزان ایرانی از هم اکنون برای جنگ با امریکا تربیت می شوند.

(طبیعی است که از دید این مرکز، آموزش مقابله با تجاوز بیگانگان، شستشوی مغزی به شمار می رود.)

با این وجود، سایر رسانه ها از نقاط مختلف جهان، این طرح را تحقیر آشکار تکنولوژی های پرهزینه و پرطمطراق ارتش امریکا توصیف کرده و روحیه مقاومت ایرانیان را ستوده اند.

در فهرست نتایج جستجوی گوگل در این زمینه، نخستین خبر این تیتر را دارد:
” می دانید بچه مدرسه ای های ایرانی چه چیز یاد می گیرند؟ باورتان نمی شود؛ شکار هواپیماهای بدون سرنشین سرگرمی دانش آموزان ایرانی است!”

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=64371
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما