چهارشنبه 30 مرداد 1392 - 12:34

اتفاقی جالب پیرامون یک فوتبالیست زندانی

باشگاه بایرن مونیخ آلمان با انتشار خبری در خروجی سایت اینترنتی خود تایید کرد، برونو، مدافع برزیلی پیشین این تیم که در حال گذراندن دوره حبس خود به جرم کلاهبرداری و ایجاد حریق عمدی است، در هدایت تیم جوانان باواریایی‌ها به سرمربی این تیم کمک خواهد کرد.برونوی 23 ساله، سال 2011 ویلای اجاره‌ای خود را به آتش کشید تا از بیمه خسارت طلب کند اما دستش برای مقامات قضایی آلمان رو و به 3 سال و 9 ماه حبس محکوم شد. او 13 ماه مدت مجازات خود را گذراند تا اینکه باواریایی‌ها به مقامات قضایی آلمان پیشنهاد دادند این بازیکن به عنوان بخشی از مجازات خود در قالب مربی تیم جوانان بایرن مونیخ فعالیت کند. اکنون این پیشنهاد پذیرفته شده است و برونو می‌تواند نیمی از روز را به جای سپری کردن پشت میله‌ها در کنار بازیکنان جوان بایرن مونیخ بگذراند.

به گزارش تسنیم، برونو در یک کنفرانس خبری که اولی هوینس، مدیر باشگاه بایرن مونیخ نیز در آن شرکت داشت، گفت: در این مدتی که در زندان سپری کردم واقعاً به من سخت گذشت. فکر می‌کنم در این مدت خیلی عوض شده باشم و درس‌های زیادی گرفته‌ام. خوشحالم که بایرن مونیخ این فرصت را به من داده است.

طبق گزارش‌ها، قرار است برنو 5 ساعت در روز به عنوان کمک مربی تیم 23 نفره جوانان بایرن مونیخ فعالیت کند و پس از آن به زندان برگردد.

برونو سال 2008 از سائوپائولوی برزیل به باواریایی‌ها پیوست اما نتوانست نظر یورگن کلینزمن، سرمربی وقت این تیم را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی جلب کند. او سال 2010 برای یک دوره کوتاه به نورنبرگ قرض داده شد اما پیش از بازگشت به بایرن مونیخ دچار مصدومیت شدیدی شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=64354
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما