یکشنبه 27 مرداد 1392 - 18:03

تكرار / جوابيه محمد بهرامي به خبر بويرنيوز در مورد حقوق كارگران

پایگاه محترم خبری بویرنیوزدرمطلبی به نقل ازآقای نگین تاجی ، شهردار محترم یاسوج، منتشرکرده است که ایشان مدعی است ”  بدهی کنونی شهرداری یاسوج مربوط به گذشته است”. البته برای تایید صحت وسقم یک خبریا مطلب دریک مجموعه بزرگی مثل شهرداری ها، هم عقل و هم دغدغه اطلاع رسانی پاک وشفاف به مردم ، حکم می کند علاوه برشنیدن حرف شهردار، باید سطوح پایینتر راهم شنید که البته این تیزبینی وتعهد به رسالت رسانه است نه وظیفه مسئولین.
بنابراین به نظرمیرسد به جای ارجاع دادن افکار عمومی به اسناد رسمی موجود درشهرداری، انتشاریک یادداشت دست نویس قانع کننده نیست وهیچ عقل سلیم وفهم ریز بینی نمی تواند به صرف اینکه این یادداشت یک مدیر است، آن رابپذیرد واسناد شهرداری گویای همه چیز هستند. آنگونه که همه اذعان دارند بنده میلیاردها پول به شهرداری یاسوج تزریق کردم که بیشتر این پول ها حاصل چانه زنی وارتباطات بنده با تهران بود، چون پول شهرداری جوابگوی این مقیاس بزرگ از کارهایی که انجام شد نبود.، بنابراین پرداخت حقوق درشهرداری سهل ترین کار بود.شما باپرسش ازهمه نیروهای شهرداری می توانید میزان صحت وسقم این ادعای آقای نگین تاجی را متوجه شوید.زمان خروج بنده از شهرداری 7/4/1390 بود.اما بدهی های مورد توجه آقای نگین تاجی اصلا به این صورت نیست، حتی ما اطلاع داریم که بدهی هایی که الان شهرداری با آن مواجه است با اطلاعاتی که ایشان منتشر کرده است کاملا متفاوت است وشایدبیش از این است. آنچه که گفته شده بدهی شهرداری بیش از20 میلیارد است.مثلا شما به آمارشرکت گاز توجه کنید.شرکت گاز مدعی است که شهرداری 10 میلیارد تومان بدهکاراست .عملکرد بنده درمورد برداخت حقوق زیرمجموعه شهرداری به شرح زیراست:
 تازمان خروج اینجانب ازشهرداری حقوق پرسنل، درتمام ما هها به موقع پرداخت شد
– شرکتهای خدماتی( تنظیف) یک 1ماه بدهکار بودم
-شرکتهای فضای سبز 2 ماه بدهکاربودم
ضمن اینکه 2ماه بیشتر ازمدت خدمت خودم درشهرداری حقوق شرکتها را پرداخت کردم.درمورد حقوق ورزشکاران باید عرض کنم: زمان خروج بنده ، نظربه اینکه تا زمان نقل وانتقالات آنها،  نمی توانستیم کارتسویه آنها راانجام دهیم تقریبا کمتر از 180 میلیون بدهی داشتیم که ما 200 میلیون به حساب باشگاه واریز کردیم که بعداز تسویه حساب بامشکل عدم اعتبار روبرو نشوند. بااین حال بنده حاضرم جهت تنویرافکارعمومی درجلسه ای باحضورچند نفر خبره به مسایل مالی وآقای نگین تاجی برگزار شود وبدون غرض وسیاسی کاری به این مسایل رسیدگی شود تا دیگرشاهد این بداخلاقی ها نباشیم ، چون بنده معتقدم حداقل دراین مسأله سیاسی کاری شده وامار وارقام دراسناد شهرداری چیز دیگری می گویند.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=63763
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اجل گفت:

    آقای بهرامی اگه واقعا مشکل نداری برا چی داری حساسیت نشون میدی و تکرار میکنی بدهی ها مربوط به دوره شما نیست
    از قدیم گفتنه اگه گردو و بارت نی چته رکه رک ایکنی

  2. اصلاحات گفت:

    مثلا تکرار این خبر یعنی چی. لیدر ایشون که بتنهایی میان کامنت میذارن یادشون رفته شما میخواین این فرصت دوباره رو بدین. واقعا متاسفم بزرگنمایی های کاذب عناوین و القاب جناب بهرامی با این کارا بزرگ نمیشی

  3. e.za گفت:

    نگین تاجی پیش خودش فکر کرده که وقتی قدرت دستشه میتونه همه چیز رو گردن بقیه بندازه حتی بدهی های دوران شهردار بودن خودش رو ولی کور خونده همه مردم این استان خوب میدونن که ” دکتر بهرامی ” چه مرد بزرگی بوده و هست و حق و حقوق هیچ کارگری در زمان وی پایمال نشده اگه دکتر بهرامی ریگی به کفشش بود نمی گفت چند نفر خبره با حضور نگین تاجی بیارید تا حساب کتاب کنیم.
    درود بر دکتر بهرامی

  4. کارشناس گفت:

    آقای بهرامی ساخت و سازها و فعالیت های عمران شهری که شما در سه ماهه آخر ریاسستتان انجام دادید موید عملکرد سیاسی و نه کارشناسانه شما بوده.
    با یقین به اینکه از شهرداری خارج میشوید دست به هر کاری برای خودنمایی و خالی کردن خزانه شهرداری زدید!
    مردم عاقلتر از این هستن که شما تصور میکنی.

  5. ناشناس گفت:

    شرایط حال حاضر و گذشته که حرفهای بهرامی را تایید میکند داداش.

  6. mormor گفت:

    باسلام جناب مهندس بهرامی . بدهی شهرداری بعد ازپایان کارشما میلیاردی بود اززبان کارکنان شهرداری کسی که به شما نزدیک بودهدرج گردیده .

  7. ناشناس گفت:

    فداییان محمد بهرامی کجاهستند نیستید فدایی ها
    اقای بهرامی تمام اسفالتات که خراب شد منظورم اسفالت 3 سانتیته
    جناب بهرامی مردم میدونن چه بلایی سرشون اوردی با این بیانیه ها که چیزی درست نمیشه

  8. دنا گفت:

    آقای بهرامی لطفا در مورد بدهی شهرداری بابت سی ان جی های شهر یاسوج به شرکت گاز چه می گوئید؟ میلیاردی به شرکت گاز بدهکار شدید و رفتید.

  9. صادق گفت:

    جناب اقای بهرامی مردم اگه مغرض نباشند خودشان میدانند الان چی میگذرد بر شهرداری ناراحت نباش

  10. رضائی زاده گفت:

    درود خدا بر مخالفان جناب دکتر بهرامی جوان………مردم آگاه و فهیم شهر یاسوج به درستی دیدند که جناب آقای بهرامی با تلاش شبانه روزی خود پایتخت طبیعت ایران را گلستان کرد. در زمان مدیریت جناب بهرامی تمام کارگران و کارمندان با شور و شوق کار می کردند چون از امرار و معاش خود راضی بودند اما در زمان مدیریت آقای نگین تاجی کارگران ،کارمندان از پرداخت حقوق و مزایای خود از سوی شهرداری ناراضی هستند حتی تا جائیکه اضافه کار این عزیزان را قطع کردند…… آره !!!!! وقتی مدیریت ناکار آمد و ضعیف باشد آقایان راهی جزء این ندارند که بدهی میلیاردی این نهاد دولتی را به گردن انسانی وارسته و مدیری موفق چون بهرامی کبیر بیندازند…اگر می خواهید قضاوت کنید…عملکرد آقای بهرامی و آقای نگین تاجی را کنار هم بزاریم و با هم مقایسه کنیم،البته عملکرد مفید که مردم شهر از آن راضی باشند!!!!!!! قطعاً آقای بهرامی در زمان مدیریت مدبرانه خود موفق و پیروز بوده است…. و کما فی السابق در تمام کارهای روزمره خود موفق خواهد بود چون سالم زیستن و تعامل با مردم را پیشه کارهای خود قرار داده است……..درود بر بهرامی بزرگ و سلام بر راه روشن فردا…..

  11. طاهر گفت:

    واقعا برای اونایی که مخالف بهرامی متاسفم تا دیروز کسی یاسوج رو نمیشناخت چه کسی قدردان زحمات بهرامی میباشد

دیدگاه شما