شنبه 26 مرداد 1392 - 22:16

اقدام قابل توجه کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمدی در مواجه با کشتی گیر اسرائیل

کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمدی به منظور انزجاراستکبار جهانی از مبارزه با رقیب اسرائیلی خود صرف‌نظر کرد.

خبرگزاری فارس: انصراف کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمدی از مبارزه با رقیب اسرائیلی‌

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس از یاسوج، ظهر امروز در مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان بویراحمد از حرکت انزجار آمیز فرزند آزاده‌ای در مقابل رقیب اسرائیلی خود آگاه شدیم بر این اساس با وی‌ به گفت‌وگو نشستیم.

سید مصطفی طالحی‌زاده از فرزندان آزاده سرافرازی است که همواره همچون پدر و دیگر هم‌رزمان پدرش انزجار قلبی خود را به رژیم صهیونیسم اسرائیل جنایتکار و آمریکا اعلام کرد.

صالحی‌زاده متولد سال 1372 است و در حال حاضر دانشجوی رشته تربیت‌بدنی در شهرستان بهبهان استان خوزستان مشغول به تحصیل است.

وی، که در حال حاضر عضو تیم ملی کشتی فرنگی رده جوانان است در ادامه گفت: مسابقات جهانی کشتی فرنگی 22 مردادماه در صوفیه بلغارستان برگزار شد.

ملی‌پوش کشتی فرنگی اذعان کرد: به منظور برگزاری مسابقات حدود هفت ماه در اردو بودیم که یک ماه پیش مسابقات آسیایی تایلند برگزار شد، توانستم مقام اول این دوره از مسابقات را به دست آوردم تا افتخاری دیگر برای کشورم باشد.

صالحی‌پور  در ادامه با تاکید بر این‌که با حضور و کسب مقام در مسابقات آسیایی تایلند جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کردم، گفت: با توجه به این‌که رشته کشتی را از استان خوزستان، شهرستان بهبهان شروع کردم و در حال حاضر مشغول به تحصیل در رشته تربیت‌بدنی در این شهرستان هستم با عنوان استان خوزستان وارد مسابقات شدم و همواره خود را یک کهگیلویه و بویراحمدی غیرتمند به آرمان‌های نظام و انقلاب می‌دانم.

این ملی‌پوش کشتی‌ فرنگی به برگزاری مسابقات جهانی بلغارستان اشاره کرد و گفت: بعد از کسب جواز حضور در مسابقات جهانی دور اول با کشتی‌گیر بلغارستانی 9 بر صفر پیروز شدم و در دور دوم با رقیب آذربایجانی پنج بر دو حریف خود را شکست دادم.

وی، در ادامه هدف از عدم مبارزه با رقب اسرائیلی را حفظ آرمان‌های ایران اسلامی و نشان دادن انزجار از اسرائیل جنایتکار عنوان کرد و گفت:دیگر هدف و دلیلم از  دفاع از مظلومیت مردم فلسطین و دیگر مسلمانان جهان اسلام بود که همواره زیر ظلم استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل هستند.

صالحی‌زاده با ابراز خرسندی از حرکت انزجارآمیز خود به استکبار جهانی اذعان کرد: این افتخار را به ملت ایران و آزادگان سرافراز کهگیلویه و بویراحمدی تقدیم و اهدا می‌کنم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=63410
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    این قبول که اسرایل دشمن ما و اهداف ماست اما باید بدانیم پیام ورزش صلح و دوستی است نه عناد و دشمنی

  2. دوست گفت:

    جناب ناشناس سلام اول فکر بعد سخن درست است هدف پیام دوستی است اما اسراییل مشروعیت ندارد یعنی ما به عنوان دولت یاملت آن را قبول نداریم .چون غاصب است .اما آمریکا را به عنوان یه کشور و ملت با همه زورگویی قبول داریم پس دوست عزیز موفق باشید

    • دشمن گفت:

      چرا مبارزه نمی کنید و شکستسان بدهید چرا از واقعیت فرار می کنید. چرا با قدرت در مقابل این غاصبین نمی ایستید و همیشه رسوم غلط کناره گیری را به جای می اورید.
      ول کنید تو را به قرآن این رسوم و عادات غلط اخلاقی را

    • یار گفت:

      جناب دوست چطور بحرین که تا چند سال پیش یکی از استانهای ایران بود وبا کید انگلیس از ایران جدا شد مشروعیت دارد

  3. یل زنگوایی گفت:

    ب خوا اگر مو بیوم کشتی ایگروتوم.،اسراییل چ هیزم تری و ما فروخته.،دشمن اول ایما همی عربلن

دیدگاه شما