شنبه 26 مرداد 1392 - 22:12

زرینچه 2 بازیکن شهرداری را کنار گذاشت

رحیم رحیمی و مهرداد ابتدایی با تصمیم جواد زرینچه دیگر به عنوان بازیکن در تیم شهرداری یاسوج حضور نخواهند داشت.

خبرگزاری فارس: زرینچه 2 بازیکن شهرداری را کنار گذاشت

به گزارش فارس از یاسوج، تمرین تیم فوتبال شهرداری یاسوج در هوای لطیف و زیر باران تابستانی برگزار شد.

در تمرین تیم فوتبال شهرداری یاسوج بازیکنان بزرگسال به همراه امیدها تمرینات شادابی را پشت سر گذاشتند.

در تمرین تیم فوتبال شهرداری یاسوج رحیم رحیمی بازیکن با تجربه تیم با لباس شخصی کار هم تیمی‌های سابق خود را نظاره می‌کرد که با پی‌گیری خبرنگار فارس معلوم شد این بازیکن به همراه مهرداد ابتدایی بازیکن چند فصل گذشته به دلیل بالا رفتن سن از ترکیب تیم کنار گذاشته شده‌اند و زرینچه عذر آن‌ها را برای ادامه کار در تیم خواسته است.

صمد اکبری کاپیتان تیم فوتبال شهرداری که دوره نقاهت را پشت سر می‌گذارد، تمرینات سبکی را که شامل دویدن در کنار زمین بود، انجام داد و زودتر از بقیه بازیکنان محل تمرین را ترک کرد.

تمرین تیم فوتبال شهرداری یاسوج میهمانی ویژه هم داشت. سرتیپ طاهری مربی فصل گذشته این تیم که با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل مشکلات سال قبل در لیگ دسته اول فوتبال کشور محرومیتی شش ماهه را در کارنامه خود دارد در تمرین امروز حضور یافت و با بازیکنان و کادر فنی تیم به خوش‌و‌‌بش پرداخت.

در تمرین دروازه‌بانان تیم فوتبال شهرداری یاسوج، پیمان نصیرزاده دروازه‌بان جوان و بومی عکس‌العمل‌های خوبی را از خود نمایش گذاشت که نشان از آمادگی کامل این دروازه‌بان برای حضور در ترکیب اصلی تیم دارد.

حسن هوری دروازه‌بان نام آشنا و اندیمشکی تیم فوتبال شهرداری یاسوج هم امروز در تمرینات تیم شهرداری همراه با سایر بازیکنان در بازی آقا وسط شرکت داشت.

میثم امیری بازیکن جدید تیم هنوز به یاسوج نیامده و طبق گفته‌های اطرافیان تیم، جواد زرینچه امید زیادی به وی برای حضور در ترکیب اصلی در پست دفاع وسط دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=63408
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حامیان همیشگی شهرداری یاسوج در لیگ آزادگان گفت:

    باسلام ، خدمت تمام دست اندارکاران تیم فونبال شهرداری یاسوج وبا آرزوی موفقیت برای این تیم ،یک نکته قابل ذکر وبیان این است که آقای مهرداد ابتدایی یکی از بازیکنان ارزشمند تیم بود وهمواره یکی از بهترین ها در فصل قبل بود و به نظر ما نباید به این راحتی کنار گذاشته می شد.

  2. بهزادی گفت:

    مهرداد ابتدایی بازیکن خیلی خوبی بود ، و بخاطر اختلاف سلیقه کنار گذاشته شد وگرنه از لحاظ فنی در حد لیگ برتر است ، بازیهای خوب او در جام حذفی ودر مقابل تیم پرسولیس تهران و فولاد خوزستان هیچگاه از خاطر ما هواداران فراموش نمی شود.

  3. طرفدار گفت:

    زرینچه یادت باشه مهرداد باید باشه !

  4. فوتبالی گفت:

    سرتیپ طاهری دریک باشگاه فرهنگی ورزشی حیف است که حضور داشته باشدادمی که …ومتا سفم برای تیم شهرداری که دیگر بار بخواهد ازیک همچو ادمی در کادر فنی استفاده کند یادمان نرود ….

  5. ناشناس گفت:

    سرتیپ طاهری با کاری که به روز شهرداری اوردن چطور به خودش اجازه میده نزدیک تیم بشه

دیدگاه شما