شنبه 26 مرداد 1392 - 13:39

بند عجيب در قرارداد سيدجلال حسینی

بند عجيب در قرارداد سيدجلال حسینی ؛ يك ميليارد به اضافه ناهار و شام!

در تابستان فصل جاري و فصل نقل و انتقالات تمديد قرارداد سيدجلال حسيني مدافع ملي پوش پرسپوليس يكي از ماموريت هاي دشوار رويانيان بود كه در نهايت با موفقيت انجام شد اما در قرارداد سيدجلال بند عجيبي وجود دارد كه تعجب همه حتي رويانيان را هم به همراه داشت.

به گزارش بویر نیوز به نقل از افکارنیوز ؛ در جريان مذاكرات براي تمديد قرارداد، حسيني بعد از چك و چانه زدن روي مبلغ قرارداد و توافق روي رقم يك ميليارد درخواست ويژه اي هم از مديرعامل داشت و اصرار داشت تا اين بند حتما در قراردادش گنجانده شود. حسيني تاكيد داشت كه وظيفه تامين تغذيه اش در طول فصل و وعده هاي ناهار و شام بر عهده باشگاه پرسپوليس است تا فقط به فوتبال فكر كند! البته اين نكته جديدي نيست.

اصرار سیدجلال برای تمرکز روی فوتبالش در طول فصل به حدی است که معمولا از باشگاه متبوعش وعده های غذایی را هم طلب می‌کند تا وقت خود را با آشپزی یا رفتن به رستوران تلف نکند. او در سپاهان هم هر ۳ وعده غذایی خود را از باشگاه دریافت می کرد و به همین خاطر کمتر در محافلی چون رستوران و… رویت می شد. البته براي فصل جديد به رويانيان تخفيف داده و قرار شده صبحانه را در خانه ميل كند!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=63281
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ارسلان گفت:

    مردی به مولا ،‌ فکر کردم چی تو قرار دادش آورده که اینجوری تیتر زدی، در مقابل اون همه پولی که فوتبالیستها میگیرن دو وعده غذایی و 700 وعده در سال که چیزی نمیشه عزیزم(حداکثر 20 میلیون) که اونم نشون جونت از شیر مادرت حلالتر چون خط دفاع پرسپولیسو بیمه کرده و دل میلیونها نفرو شاد میکنه ،‌ این نشون از تفکرات حرفه ای سیدجلاله

دیدگاه شما