شنبه 26 مرداد 1392 - 13:10

طنز: اگر گفتید چرا برق در بازی پرسپولیس-ملوان رفت؟!

عصر ایران نوشت؛
پرسپولیس توانست 10 نفره از ملوان ببرد. اگر گفتید رمز موفقیت پرسپولیس چه بود؟!

الف. استفاده از آخرین متد علمی و فوق پیشرفته در علم فوتبال؛ این موارد آنقدر پیچیده هستند که اگر هم بنویسیم قابل فهم برای هیچکس -غیر از مربیان فوق العاده حرفه ای- نیست!
ب. علی دایی بین دو نیمه به بازیکنانش گفته است: “بروید داخل زمین هر طور دلتان خواست بازی کنید!” (کلاً این روش روی بازیکنان ایرانی خیلی خوب جواب می دهد! رجوع کنید به حماسه ملبورن!)
ج. علی دایی از سبک علی پروینی استفاده کرده است! بدین ترتیب که هوای رختکن را بسیار سرد کرده است تا گوش های بازیکنان بین دو نیمه حسابی سرخ شود! (باور کنید قبلاً هم که پروین مربی پرسپولیس بود، دلیل سرخ شدن گوش های بازیکنان در بین دو نیمه همین سرمای هوا بود، نه چیز دیگری!)
د. علی دایی بین دو نیمه به بازیکنانش گفته است: “اگه برنده نشید با همه تون قهرم!”
راهنمایی: علی دایی گفت که بین دو نیمه به بازیکنانش گفته است اگر برنده نشوند، آنها را به رختکن راه نمی‌دهد.

اگر گفتید چرا ملوان به پرسپولیس باخت؟!
الف. ای بابا! گیر دادیدها! مگر نمی دانید این بازی هم مثل باقی بازی ها تنها 3 امتیاز داشت؟! … مهم باخت و برد نیست! مهم بازی جوانمردانه است که با زدن لگد در شکم بازیکن پرسپولیس به اثبات رسید!
ب. چون بازیکنان ملوان احترام خاصی برای بازیکنان پرسپولیس قائل بودند و کلاً خیلی کار بدی است انسان جایی میهمان باشد و به صاحبخانه گل هم بزند! روال کار این است که صاحبخانه بایستی گل تعارف کند و این میهمان است که بایستی هر چقدر اشتها داشت گل بخورد!
راهنمایی: اسکوچیچ پس از شکست ملوان گفت: “باختیم زیرا برای پرسپولیس احترام زیادی قائل شدیم.”

اگر گفتید چرا برق در بازی پرسپولیس-ملوان رفت؟!
الف. آخه این هم شد سئوال؟! یعنی تا حالا برق خونه شما نرفته! برقه دیگه! یک وقتی میره، یک وقتهایی میاد! شاید قبض برقشون رو پرداخت نکرده بودن، بعد یکهویی پرداخت کردن!
ب. به دلیل پر کردن خلا قوانین فوتبال! آخه چرا باید والیبال “وقت استراحت” داشته باشد و وقتی یک مربی تیمش زیر فشار است بتواند سرعت بازی را بگیرد، اما فوتبال چنین امکانی را نداشته باشد؟!
ج. یحتمل پای عادل فردوسی پور رفته است روی سیم برق! کلاً هر مشکلی در فوتبال است تقصیر عادل خان است!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=63263
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما