سه شنبه 22 مرداد 1392 - 11:03

تمسخر بزرگواري توسط يك نماينده شمال كشور + تصاوير

اولین روز بررسی برنامه و صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت یازدهم با حضور رئیس جمهور و وزیران پیشنهادی وی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با حضور رئیس جمهور و وزیران پیشنهادی برگزار شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دیروز دوشنبه برنامه و صلاحیت وزیران پیشنهادی کابینه یازدهم را با حضور رئیس جمهور و وزرای پیشنهادی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی را مورد بررسی قرار دادند.
عکس های زیر که در خبرگزاری های مهر، ایسنا، فارس، ایرنا، تسنیم و خانه ملت منتشر شده است حواشی اولین روز بررسی صلاحیت وزرا را نشان می دهد.

این عکس سید “علی محمد بزرگواری ” نماینده شهرستان های “کهگیلویه ، بهمئی و چرام ” است که در توضیح آن در کتابش آورده است :

ادامه خبرسازی نماینده معترض در مجلس

در تاریخ 10/1/1350 صبح زود با پای پیاده به همراه برادرم سیدفرج‌الله و تعدادی از جوانان طولیان که برای کارگری به شهر بهبهان می‌رفتند از روستای طولیان به راه افتاده و نزدیک غروب آفتاب به بهبهان رسیدیم، چون بنده کلاس ششم ابتدایی بودم، باید برای ورود به جلسة امتحان نهایی عکس می‌گرفتم، همان شب برای اولین بار به یک عکاسی رفتم.

6 قطعه عکس گرفتم و فردای آن شب سید فرج‌الله که به همراه دیگر جوانان طولیان ماندند برای کارگری مرا سوار بر یک مینی‌بوس کردند و به دهدشت فرستادند و برای اولین بار سوار بر ماشین مینی‌بوس را تجربه کردم و در حالی که باران رحمت الهی نم نم می‌بارید، وارد دهدشت شدم و از دهدشت با پای پیاده به طولیان آمدم و عکس روبرو یادگار آن دوران صمیمیت و سادگی است.

در همین زمینه؛

ماهیت نماینده ای که بزرگوای را مورد تمسخر قرار داد فاش شد + تصاویر

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=62284
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. REZA گفت:

    بی آبرو شدیم. اون عکی دوران نوجوانیش رو ببینید با اون کراوات مسخرش

  2. ناشناس گفت:

    عکس بزرگواری بوووود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • زهرا رضاي گفت:

      ما چقدر بدبختيم كه كساني را به عنوان نماينده انتخاب ميكنيم كه اصلا حواسشان نيست كه كجا هستن وچه صندليهاي را اشغال كرده اند يكديگر را مسخره ميكنند بع وايميستن دهانشان را مثل دروازه باز مكنند ومي خندند فكر كنم اين آقا به ريش خودش خنديده

      • مجلسسسس گفت:

        حالا اینها به کنار… نماینده مردم از اینترنت وایرلس مجلس چه استفاده های مفیدی میکنه!!

  3. رضايي گفت:

    ببخشيد اين اولين بار است بنده ديد گاه خودم را فرستادم

  4. محسني گفت:

    شما را بخدا به اين آقايان بگوييد اين رفتار هاي زشت ونابهنجار را در صحن مجلس كه خانه ملت است را كنار بگزارند ما از نمايندها وقار ومتانت ميخواهيم ن تمسخر وبي…………

  5. ن ت گفت:

    بیخودکرده بااون قیافه مسخره اش

  6. یاس گفت:

    سلام مردم ایران بنده سخنان آقای بزرگواری رو گوش کردم کاری ندارم ایشان چی فرمودن اما می خوام عرض کنم کروات یک بخش از پوشش قدیم ایرانی است . بماند باتصور اینکه نباشد فکر نکنم این عکس کودکانه اینقدرها تمسخر آمیز باشد که این آقا اینطور به باد تمسخر بگیردشان.فکر کنم بشتر خودش را مسخره کرده چون آقایون اطرافش خیلی محترمانه لبخند زدند و شاید می خداستن ضایع نشه .جای تاسف دارد خوبه ما در هر حال احترام خودمان را حفظ کنیم .

    • ص د گفت:

      با نظرت موافقم. هرچند صحبتهای اقای بزرگواری مناسب نبود ونسنجیده نطق فرمودند.  ولی قهقهه این نماینده ، اصلاً در شأن یک نماینده نیست.

  7. ناشناس گفت:

    آبروی مردم محترم کهکلیویه را برد با این حرفای مسخره اش . این مثلا نخبه است ؟ مثلا طرفدار ولایت است ؟ مثلا انقلابی هست؟ واقعا جای این افراد توی مجلسه ؟ خیلی شرمنده شدیم اگه لیاقت و غیرت داشته باشه استعفا می ده ….

  8. ناشناس گفت:

    با سلام:

    دوستان عزيزي كه با ديدن اين تصاوير عجيب دلتان به درد آمده توجه فرماييد :

    انشاء الله كه همه ما معني جمله ( از ماست كه بر ماست ) رو به خوبي ميدونيم : من اصلا و ابدا از صحبتهاي آقاي بزرگواري حمايت نكرده و اعتقاد دارم كه اين جور حرفها در شان يك نماينده نيست اما نبايد فراموش كنيم كه ايشان لااقل در مخالفت با كليات كابينه پيشنهادي صحبت كرده كه حق قانوني هر نماينده است. ولي كار اين آقا كه واقعا مايه شرمساري ملت فهيم و آگاه ايران اسلامي شده چه توجيهي دارد؟ خدا آخر و عاقبت ملت رو به خير كنه ، نكنين آقايان ، مگر ما اعتقاد نداريم كه مسخره گر سخت كيفر مي شود ؟ روز حسابي هم هست ،لطفا نماينده گان موجه تر جلوي اين جور كارا رو بگيرن كه بيشتر آبروي نظام اسلامي و مذهب تشيع و انسانيت رو نبرن. انشاء الله. يا علي مدد پاينده رهبر

  9. بویر احمدی گفت:

    این آقا شکر خورد که نماینده یکی از شهرستانهای استان رو مسخره میکنه

    درسته که ایشان نباید همچنین حرفی رو میزدن اما مسخره کردن نماینده 200 هزار نفر در مجلس پذیرفتی نیست اون هم توسط یه ب. ….

  10. رضا گفت:

    بگرد بخند !!!!!!!!!! …دونم سیر چماقکو ایخری

  11. دانشجو گفت:

    سید اولاد رسول رو اینجوری مسخره نمیکنن…اتفاقا باید علیه این نماینده واکنش نشون داد…مجمع نمایندگان استان کوتاه نیاد…بیجا کرده اینجوری تحقیر و مسخره میکنه…گناه واضح همینه!

  12. مهمان گفت:

    اين نماينده نماينده كجاست كه اينقدر بي ادبه دهنشو باز كرده كسي نيست ……..

  13. ال گفت:

    همچین دهنشو باز کرده که میشه معده شو دید.

  14. ..... گفت:

    بیجا کرده ما هر چقدر که ازش راضی نباشیم ولی یک ادم ..و بی ….. حق نداره به این راحتی اول به یک روحانی دوم به یکی از بچه های این استان تو هین بکند افسوس که نمی شود همه حرفها را در این سایت زد ولی هرچی باشی از شمالی های …. نیستیم که …… ما لرها باید این را خوب بدانیم که اگه گوشت هم را بخوریم استخوان هم دیگر را نمی اندازیم ….که دیگه همه چیز شان مشخص و …. چرا باید این حرکات را انجام بدند

دیدگاه شما