جمعه 9 تیر 1391 - 11:23

فراخوان شبکه دنا از خوانندگان محلی

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز: مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد از ‌مردم خواست خوانندگان خوب و مستعد را به صدا‌ و ‌سیمای کهگیلویه و بویراحمد معرفی کنند.

خبرگزاری فارس: مردم خوانندگان خوب و مستعد را به صدا‌ و ‌سیمای کهگیلویه و بویراحمد معرفی کنند

مسلم رحیمی اظهار کرد: باید بپذیریم که هر سازمان، مؤسسه و حتی هر فردی، یک اصول و چار‌چوب مشخص در برنامه‌ها و نظم سازمانی خود دارد که صدا و سیما نیز از این امر مستثنی نیست.

مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برخی چهره‌های موسیقی این استان را نمی‌توانیم به جلوی دوربین صدا و سیما بیاوریم زیرا مردم هر چهره‌ای را نمی‌پذیرند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال خواننده‌ای که در هر مراسم و مجلسی می‌خواند این قابلیت را ندارد که آن را به صدا و سیما بیاوریم و اگر هم بیاوریم از سوی مردم مورد پذیرش قرار نمی‌گیرد.

رحیمی، پوشش و ظاهر افراد را نیز مهم دانست و یادآور شد: این فضا ایجاد نشده است که یک جوانی با موهای بسیار بلند در تلویزیون حاضر شود و برنامه‌ای را اجرا کند بلکه باید افرادی که در این شبکه حاضر می‌شوند، قوانین و چارچوب آن را در نظر بگیرند و شرایط لازم را داشته باشند.

مدیر شبکه دنا، صاحب اصلی این شبکه را مردم دانست و تصریح کرد: شبکه دنا بدون همکاری و حضور و استقبال مردم به جایی نمی‌رسد و ما آمادگی استفاده از هر ظرفیتی را در کیفیت‌بخشی به برنامه‌های خود داریم.

رحیمی ادامه داد: همراهی هنرمندان و افراد با استعدادهای مختلف در کنار همکاری‌های همه‌جانبه دیگر ادارات و حتی مشارکت مالی آن‌ها امری ضروری است که لازم است این اتفاق مهم در این استان بیفتد.

این مسئول رسانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مردم و رسانه‌ها گفت:‌ اگر هنرمندی را در هر زمینه‌ای از جمله خوانندگی سراغ دارید آن را به مسئولان شبکه دنا معرفی کنید تا از توانایی‌های آن استفاده شود.

وی با بیان اینکه شبکه دنا آماده استفاده از استعداد هنرمندان و خوانندگان با حق‌الزحمه خوب است، خاطرنشان کرد: نباید خواننده‌ای که می‌خواهد در شبکه دنا برنامه اجرا کند از سوی مردم به عنوان خواننده هر مجلسی شناخته شده باشد زیرا این موضوع به وجهه مردمی این شبکه لطمه می‌زند.

رحیمی، خواننده‌های این استان را توانمند خواند و با تقدیر از آقایان کورش رضوانی و بازیار گفت: این دو خواننده همواره شبکه دنا را یاری کردند و هر وقت به حضور آن‌ها نیاز بود بدون چشمداشت دریغ نکردند.

فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=6183
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هنر مند گفت:

    باسلام من يك انيماتور هستم كه زحمت زيادي براي توليد يك انيميشن كشيدم نظر وقرارما براين بود كه ماحصل كار خود رابه صداوسيماي مركز استان بفروشيم كه متاسفانه باما قرارداد نبستند وبايك گروه آماتور تهراني قراردادي بالغ بر120ميليون تومان بستند.اين در حاليست كه كار ما ازكيفيت عالي بهره مند بود.مديران كارنابلد يعني همين.مايه ي تاسفيد مديران شبكه.خداقوت

دیدگاه شما