شنبه 19 مرداد 1392 - 10:36
نراقی:

از فوتبال خداحافظی می‌کنم چون ۲۰۰ هزار تومان ندارم!/ از فوتبال ایران هیچ خیری ندیدم

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان پس از محرومیت سه ماهه از فوتبال بانوان و همچنین جریمه نقدی اعلام کرد دیگر تمایلی ندارد فوتبال بازی کند.

خبرگزاری فارس: نراقی: از فوتبال خداحافظی می‌کنم چون ۲۰۰ هزار تومان ندارم!/ از فوتبال ایران هیچ خیری ندیدم

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص سه بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان اعلام کرد که بر اساس آن بازیکنان به مدت سه ماه از حضور در مسابقات محروم شدند و 200 هزار تومان هم جریمه نقدی برای بانوان در نظر گرفته شد. این بازیکنان به دلیل عدم همکاری با تیم ملی محروم شدند.

پس از اعلام این رأی، طنین نراقی اعلام کرد با این محرومیت ترجیح می‌دهد دیگر فوتبال بازی نکند.

وی  در این باره گفت: من واقعا این هزینه را ندارم که پرداخت کنم. آن هم جریمه‌ای که حقم نبوده است. خانم شجاعی در مصاحبه‌ای گفته است که عدم حضور من برای مصدومیت بوده، پس چرا مرا محروم کردند؟ مگر من چقدر از فوتبال درآمد دارم که 200 هزار تومان هم جریمه بدهم؟

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان درباره بازی در لیگ برتر همراه با استقلال، اظهار داشت: با استقلال قراردادی ندارم. این باشگاه هنوز از قرارداد چهار میلیون تومانی فصل قبل هزار تومان پرداخت نکرده است. آقای فتح‌الله‌زاده همیشه می‌گوید تسویه می‌کنم، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است. من از فوتبال ایران هیچ خیری ندیدم. برای لیگ امسال هم باید ببینم استقلال تسویه می‌کند یا نه و قرارداد سال آینده‌شان به چه صورت است تا تصمیم بگیرم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=61564
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما